Hello!!

Eu nu pot zice că am fost prea activă,nici pe blog, nici acasă .Cel mai spectaculos lucru realizat pana acum este că am reușit să ajung la ștrand și să mă prăjesc bine de tot.

Acum  mă pregătesc să plec la București, expediția cea mai așteptată de anul ăsta până acum. Până acum am mai fost în București, dar eram destul de mică si nici nu m-am plimbat prin oraș. Așa că acum debea aștept să mă plimb prin toare locurile posibile și să merg in Cărturești .

Dacă nu stați în Bucrești  probabil mă înțelegeți:)).

Trebuie să iau cu mine niște cărți acolo, așa că m-am gândit să vă arăt ce am să iau cu mine.

Anatomy of a single girl-Daria Snadowsky aici recenzia primului volum Anatomy of a boyfriend

Raul sub soare-Agatha Christie

Mai am deasemenea si  un ebook reader pe care îl voi lua cu mine, unde am zeci de cărți din care voi putea alege, așa că nu voi rămâne fără cărți:)).

Voi ce cărți luați cu voi când plecați din oraș? Ati citit vreuna din cărțile pe care vreau să le iau cu mine? Dacă da,cum vi s-au părut?