Me is backkk!

  •   Ayeee m-am întors aici,în sfârșit.Cu un alt caracter,cu un alt mod de a percepe lumea.Pe scurt,m-am schimbat destul de mult in timpul în care nu am fost pe aici.Am învățat o grămadă de lucruri noi dar din păcate nu am citit mai deloc lol.Chiar deloc defapt.Nu știu,nici acum nu prea  simt nevoia să citesc cum o făceam înainte și asta mă face să mă simt puțin cam nășpuț.Spper că e ceva trecător,căci am cam o mie de cărți pe care trebuie să le citesc.
  •  Am schimbat putin si aspectul blogului pentru că nu îmi făcea plăcere modul in care arăta și vreau să fac din locul ăsta o platformă unde oamenii pot venii și să și să învețe din experiențele mele si ale altor persoane.Când am intrat din nou pe blogul meu după mult timp, nu m-am simțit prea bine.Nu era locul acela așa cum mi-l aminteam eu înainte.Așa că am început de la a schimba aspectul.încă nu sunt prea mulțumită de felul în care arată,dar acum am timp sa mă ocup de el.
  • De acum nu voi mai post numai recenzii ale cărților aici,pentru ca asta nu m-ar reprezenta.O să postez mult mai diversificat de acum înainte,în așa fel încât locul acesta va devenii o a doua casă pentru mine si poate și un loc în care voi veți putea veni cu plăcere.
  •  Am scăpat acum de examene si vă pot spune sincer că e cel mai frumos sentiment.Acum am timp să fac ce vreau eu,deși adevărul e că îmi petrec majoritatea timpului pe internet iuhuu yay mie.
  •  Voi ați trecut prin frumoasele examene?Iar dacă ați terminat a 12-a înseamnă că încă nu ați trecut de bac.Eu vă urez succes,căci oriucm eu sunt sigură că o să vă descurcați.Și eu am avut emoții și am fost super nervoasă în legătură cu rezultatele , dar până la urmă totul a fost bine și am reușit să iau niște rezultate foarte bune.Așa că nu aveți de ce să vă îngrijorați prea tare.

În încheiere vă urez o vară frumoasă și vă asigur ca ne vom vede mai des de acum încolo!

P.S:Ce cărți îmi recomandați?Nu contează genul,orice e bine venit.Dar aș prefera să fie niște volume nu prea cunoscute,îmi dau un sentiment mai frumos carțile de care nu multă lume știe.