nici nu stiu ce sa zic

Am uitat complet.De cartile pe care trebuia sa le trimit.Am uitat de tot.Pur si simplu am pachetele puse intre-un colt ascuns de unde nu le-am mai vazut.Am uitat pur si simplu va jur.Cu scoala si toate alea.Stiti si voi.Imi vine sa plnag jur nici nu va dati seama cat de rau imi pare.

Vreau sa faceti un mic efort cei care ati castigat la ultimul meu concurs*https://dreambookslovers.wordpress.com/2013/11/10/castigatorifinally/* sa imi trimiteti din nou adresele  pe mail caci le-am cautat acum si nu le gasesc,am sters din greseala mailurile probabil.

Va jur ca nu am nici o intentie in a pastra cartile,chiar nu am ce sa fac cu ele.Am sa mai adaug un pic surplus acestor ca un fel de scuza desi stiu ca nu aveti cum sa ma iertati,caci nu ma iert eu pe mine.Imi pare atat de rau vorbesc serios.Nu vreau sa credeti ca va mint sau ca as putea sa imi bat joc de voi.Va rog sa incercati sa ma iertati

Serafincean Laura

Iulia(Calota iulia)

Bumbaru Daniel

sa imi trimita din nou datele*de la tine Andreea am primit mailul*

Imi cer a mia oara inca o mie de scuze.Nu stiu sunt chiar rusinata.Iar la urmatoarele concursuri *daca va mai inscrieti* o sa aveti cate 5 intrati in plus*desi stiu ca nu e cine stie ce+ cateva surprize in colet*.Va multumesc daca incercati sa ma intelegeti.

Eu tot va iubesc mult!

