Probabil nu va aduceti aminte,multi nici nu stiti, de listutele pe care le-am facut anul trecut la sfarsitul anului pentru 2013.

  Imi amintesc cum cautam poze pe formatul vechi al tumbr-ului si eram la ai mei in camera,caci nu aveam calculatorul meu.S-au schimbat asa multe.Okay sa vedem ce am facut si ce nu

#1 .Deci da,o dorinta normala…Vreau ca anul viitor sa ma pot bucura in adevaratul sens al cuvantului de viata….Cum e si normal.

  O doamne inafara ca aveam greseli de exprimare?nu e nici o problema.Nu pot sa zic ca m-am distrat enorm anul asta.Defapt am fost mai trista anul asta decat in 2012.

#2   Da vreau sa invat spaniola.Am incercat si in vacanta de vara,si am reusit sa fac eu acolo ceva,dar anul viitor vrea sa incerc sa citesc o carte in spaniola…Wish me luck.

 Macar am avut ambitie=))Nu,nu am reusit sa invat spaniola.Nu zic ca nu as fi avut timp sa incerc, dar meh.

#3   Uh par luuuuung!Nu l-am avut niciodata.Mereu am avut parul scurt,foarte scurt,

mediu.Acum il am un pic mai lung decat     mediu.In fine.Anul viitor nu vreau sa il mai tund.. 

 Macar una din trei.Da,nu zic ca am parul foarte lung,dar nu mi l-am mai tuns*parca* de anul trecut…sau din vara.Acum imi coboara cu 5-6 ccm mai jos de umeri ceea ce e super pentru mine,fata care a avut mereu o frizura castronel.

#4 Mda.E cel mai greu sa fii indiferenta,si de aceea sper ca anul viitor sa fie destul de puternic cat sa ma suporte.De mult imi doresc sa fiu mai indiferenta….Sa speram ca magia se intampla anul asta!Altfel nu stiu ce ma fac:))

 iei nici in privinta acesteia nu am facut mai nimic.Nu mai sunt asa….sensibila fata de toata lumea.Inca sunt sensibila,dar mai mult fata de anumite persoane.

#5 O daa:))) Nu intrebati.Sunt o ciudata cand vine vorba de  unghii.Cresc greu,se rup usor…Si trebuie sa le dau mereu cu lac ca sa reziste.Cred ca trebuie sa le inveles in hartie din aia cu bule:))Doar asa o sa reziste cat mai mult:))

 omg am resuit.Chiar acum e prima data pe anul asta cand am unghiile frumoase si normale.Ma simt mult mai increzatoare,desi vorbim de unghii.

Mai sunt  2 dar sunt confuza si nici eu nu le inteleg asa ca prefer sa nu le mai mentionez.

Scapa de cateva kilograme.

lol nu

Scrie cel putin 50 de capitole in total pe wattpad.

lol nu

Termina 2 caiete studentesti cu povesti.

lol nu

Zambeste mai mult fato!

lol ce.Zici ca era un citat de pe pozele paginilor alora de pe facebook ”ubito capu’ sus ca iti cade coroana” god why

Curata si tu camera aia plina de maruntisuri!

 ce.Doamne de ce scriam asa ceva.

 Pot sa zic ca e mai ordonata curata camera acuma,dupa ce a fost zugravita casa.

Citeste ..um….100 de carti !(buna asta)

 chiar ca buna.Nu am citit decat 60…Dar nu pot sa zic ca sunt dezamagita.Macar de asta sa nu fiu.

 Ma opresc aici la chestiile despre mine.

Pentru blog:

Fa cumva ca sa ai mai multi vizitatori!!

Omg acum suntem 44 de membrii a acestei ciudate familii<3 va iubesc enorm pe toti,jur.Va multumesc mult!

Fa si tu rost de o sponsorizare macar!

nu m-am simtit pregatita pentru o sponsorizare,dar poate  ca 2014 e anul.

 Alte chestii random:

Citeste o carte de Stephan King

 Nu,nici asta nu am reusit sa indeplinesc.

Uita-te si tu la un serial intreg!

 Sunt la zi cu aproape toate serialele pe care le urmaresc:Pretty little liars,The fosters,Twisted,Ravenswood

 Okay cam asta a fost.Am sa fac o alta postare in care am sa imi determin dorintele pentru 2014.

 Voi ce ati reusit sa faceti din ce v-ati propus?Si daca nu ati reusit sa faceti prea multe,nu va descurajati.Uitati-va la mine.Eu nu am facut nici jumatate din ce mi-am propus,dar a fost un an superb,cu toate chestiile care s-au intamplat cu tot.

