Normal ca vreau de la 2014 ceea ce am vrut de la fiecare an:

Sa ma faca sa ma simt fericita

Sa imi gasesc locul

Ce as vrea sa imi aduca 2014 atat mie cat si blogului:

1.O sponsorizare.Vreau sa cresc neaparat cu blogul,pentru ca simt ca asta e directia.

2.Vreau sa incep un canal pe youtube,sa intru in booktube community

3.Vreau sa imi fac prieteni noi,vreau sa am un grup de persoane cu care sa pot iesi fara sa fiu constant stresata.

4.As vrea sa merg in mai multe excursii.

6.As vrea sa stau mai mult cu famila.

7.As vrea sa ating 80 de carti citite

8.As vrea sa ajung la 100 de followeri.Asta ar fi cireasa de pe tort.

9.As vrea sa trec cu bine peste Bilingv

10.Vreau sa intru la liceul dorit profilul dorit.

11.Vreau mai multe obiecte cu tematica literara*lol nu stiu ce termen sa folosesc* 

12.Vreau sa iubesc si sa fiu iubita.

13.Sa citesc o carte de Stephen King*trebuie sa o fac odata si odata*

14.Sa citesc macar primul volum din Game of Thrones.

Dar anul asta e diferit.Nu doar imi doresc sa indeplinesc aceste dorinte.Am sa reusesc.

14 dorinte pentru 2014.Voi ce vreti sa realizati in acest an?Lasati-mi linkurile daca ati facut o postare,daca nu imi puteti scrie mai jos:D

Sper sa aveti un an minunat.Va iubesc pe toti enorm,desi suna ciudat,chiar va iubesc.

Sper sa aveti un an frumos,pe placul vostru!

Ne mai citim!

