Nici nu aveam cum sa termin anul acesta fara sa fac si eu cateva liste.M-am gandit sa le fac mai tarziu caci m ai aveam cateva carti de citit.Inca mia am dar nu am asteptari mari de la ele asa ca nu cred ca se vor incadra in nici o lista.Aa am luat leapsa/tag-ul/ ce o fi de la Sabrina

iei sa incepem

Cele mai bune carti:

Harry Potter si piatra filzofala-J.K. Rowling

Sub aceiasi stea-John Green

Jocurile foamei-Suzanne Collins

Gazda-Stephenie Meyer

Marele Gatsby-F. Scott Fitzgerald

Cele mai proaste carti:

okay nu cred ca e nici o carte care sa mi se parut proasta,poate doar neinteresanta,slaba..okey proasta

Hate at first sight-Diana Nixon*nu a fost genul meu deloc*

Carti care m-au surprins placut:

Probabilitatea de a te indragostii la prima vedere-Jennifer E. Smith

Anna si sarutul frantuzesc-Stephenie Perkins

Jurnalul unui adolescent timid-Stephen Chbosky

Sfidarea-Suzanne Collins

*cam atat*

Serii terminate

Ingerul noptii-Becca Fitzpatrick   *recenzia seriei*

Atat.Mai am un volum din Academia vampirilor,dar nu ma atrage si nu stiu de ce.

Personaje preferate:

Katniss Everdeen*normal*

Johanna mason

Mona Vanderwall

Melanie Stryder

Si cu asta gata!E drept ca a trebuit sa ma uit de o suta de ori pe lista cu carti citite de pe goodreads ca sa imi aduc aminte.

Anul acesta am citit mult mai mult ca anul trecut,dar la anu vreau sa citesc si mai mult,mai ales ca nu o sa ma fie agitatia cu examenul etc.Si deja a am in plan niste carti superbe de care debea astept sa ma apuc!

Daca vreti poteti lua si voi leapsa si sa imi lasati linkurile  ca sa stiu si ce carti v-au placut/displacut anul acesta!

 

 

 

