M-am gandit ca ar trebuii sa va impartasesc si voua ce carti am primit de Craciun.Anul acesta e primul cand primesc carti pe care chiar mi le doream.Doar anul trecut am mai primit o singura carte:Casatorie de interes sau ceva:))

Anul acesta am primit:

Asa arata fericirea:Jennifer E smith*nici nu o aveam pe lista cu carti pe care le vroiam pe care am facut-o,ma mir cum mama si-a dat seama*

Extrem de tare & incredibil de aproape*nu ma asteptam sa fie asa ciudatica.Inca nu m-am apucat de ea dar din ce am rasfoit mi-am dat seama ca o sa fie interesanta*

Cand dumnezeu era iepure

*am pus-o pe lista de dorinte la laudele Sabrinei( http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/) si din ce a spus ea am stiut ca trebuie sa o citesc neaparat.Pe deasupra are cea mai superba coperta din todeauna.*

Rosu ca sangele-Salla Simukka

Voi ce ati primit de Craciun in materie de carti^^?

