Nu imi esti draga.

Sper ca la sfarsitul anului cineva sa imi permita sa fac un discurs legat de toti ani astia.Si stii ce am sa zic?Am sa zic ca nu are sa imi fie dor de toti.Ci de putini dintre voi.Si vreau sa ma uit la tine in ochi si sa iti dai seama ca de tine vorbesc.Ca nu am sa vreau sa te mai vad niciodata chiar daca asta insemana sa ma duc la cel mai prost liceu.

Sunt atat de fraiera pentru ca stiu ca nu iti pasa.Daca ti-ar fi pasat ai fi facut ceva ca sa te sichimbi in tot timpul asta.

Defapt de ce ti-ar pasa de mine?Oricum  tie ti se pare ca te place toata lumea,desi esti prea idioata ca sa iti dai seama.Lumea din jurul tau e la fel de falsa ca tine.

Si chiar am sa plec si chiar  nu o sa imi fie dor.Niciodata.

Pentru ca nu are cum sa imi fie dor de caracterul tau,de glumele penibile,de superioritatea ta si de falsitatea ta.Nu are cum sa imi fie dor de glumele cu subinteles si de modurile in care m-ai umilit.Nu o sa imi fie dor de aparitiile tale nici de modurile in care imi vorbeai.

Sper ca in liceul unde vei ajunge sa gasesti niste oameni care sa vada cu esti.desi stiu ca te vei preface si iti vei ascunde fata  machiata,pana cand vei ranii pe cineva si isi vor da seama cum esti.Dar stiu ca poate dura mult acest proces.

Sa pleci,sa ma lasi sa nu te mai vad vreodata.pentru ca mi se face asa rau cand ma gandesc ca si tu esti din generatia mea.

 

Ură.

