Cred ca eram in clasa a 6-a….?Da a 6-a.Eram la ora de sport si profa mi-a cerut sama duc pana in anexa salii*nu va ganditi la o sala normala,,fusese o sala goala dar pentru ca nu mai aveam sa facem ore au pus iarasi banci in ea,ramanad doar anexa cu articole sportive* sa iau o minge pentru volei,si asa ca nu faceam nimic.

In clasa se preda.Ma duc eu spre anexa si dupa 5 ani dupa care reusesc sa iau o minge din anexa dau sa ies.

Aveam un fel de cizme,cu tocul foarte mic..nici nu era defapt toc…ca la o cizma obisnuita,are asa o chestie gen toc in spate.Mi-am prins piciorul la pragul anexei si am cazut lata pe jos.In momentul ala imi vene sa mor de plans si de rusine si chiar mi-au dat lacrimile.Dupa ce termian din ras,desi nu au ras chiar asa mult,asta o fost partea okey,incer sa inchid usa,dar nu reusesc asa ca sunt nevoita sa chem pe unul din copii sa o inchida.

Va asigur ca nu am incepuit sa plang pe hol si nu m-am simtit naspa toata ziua gandinudu-ma ca o sa rada urmatoarea  zi toata luema de mine,nu.

Igh si nu spusesem nimanui chestia asta,choar m-a afectat nu gluma:))

