omg nuj de ce nu am postat de ieri.Oh god maine am simulare la romana si debea am repetat si eu acolo ceva ca sa fie.I am so fucked up.Dar normal,eu stau la calculator.

1. Evan peters

Oare?Oare de ce?oare am motiv?Oare?Oare.

Frate e perfect.Si ma face sa ma simt asa ciuda,ca si cand fura din mine

,ca si cand vede

 prin mine pana in sufletul meu.E un sentiment super ciudat.Nu e sexi,e dragut la maxim,ceea ce il face defapt sexi.Si freza lui.Omg.omg.

Adica pe bune uitati-va si voi.E atat de dragut si  oh se uita la mine…Mor.

Am obsesia asta asupra lui din vara cred,de cand am inceput AHS.Era putin schimbat fata de acum,normal,iar atitudinea si rolul pe care l-a avut in primul sezon de AHS m-au facut sa ma pic si mai mult in durerea ca doar ma pot uita la el.

Acuma vad ce vene proeminente are.Omg.Gata

 

2.Robert Shehhan 

Am vazut dor Instrumente Mortale in care se afla si el ca actor,dar totusi,e mult prea perfect ca sa nu devin obsedata.Parul ala carliontat si accentul si ochii si gesturile omg mor.

He is so pretty so perfect i’m dying.

Vreau sa ma uit rau de tot la Misfits dar nu vreau sa ma uit vacanta asta caci stiu ca are sa ma faca sa ma simt trista.Nu stiu de ce zic asta dar asa presimt.Asa ca ori il incep in vacanta de Paste,ori intre vacanta de iarna si cea de Paste.

3. Jamie Campbelle 

TMI e de vina pentru obsesia asta.Tipu e mult prea argh.Parul ala,si piercingul din nas si atitudinea,accentul,felul in care se comporta,copilareste.El e chiar sexi.Rau de tot.Oh doamne postarea asta e menita sa ma omoare sunt sigura de asta.

In film pot sa zic ca a jucat perfect,desi mie nu mi-a placut cartea,eu zic ca s-a pretat perfect pe rolul lui Jace.A fost exact asa cum a trebuit sa fie.

 E perfect si nu am ce zice!

 

 

 

 

 

 

4.Robert Pattinson

E,asta a fost primul.De cand am vazut primul film Amurg* asta a fost prin 2010,deci pentru mine era un film genial 

pe atunci nu judecati k?* m-am indragostit pe bune de Robert Pattinson.Si inca imi mai place de el.Acuma sa fim seriosi.A fost si desemnat si cel mai sexi barbat din lume intr-un an.Cine sunt eu sa contrazic asta?!?

E chiar sexi si cu adevarat masculin si omg.E adevarat ca nu pot sa zic ca acum sunt prea impresionata de cum a interpretat seria Amurg,dar de frumos e frumos .

 

 

 

5.Pewdiepie

 

Stiu ca nu e chiar o celebritate pentru majoritatea,dar pentru mine este un big crush.Este foarte important pentru mine,fiind singurul care ma poate sa ma simt mai bine la sfarsitul unei zile,cu felul lui de a vorbioi si de a se prostii.poate unii il considera ciudat si fara sens,dar ei nu il inteleg.Nu inteleg cat de mult bine face omul asta atat de multor oameni.Nu neaparat ca ne facem sa ne simtim mai bine dupa o zi oribila,ci si bani pe care ii doneaza din cei pe care ii strange de la subscriberi…stiu ca in urma cu cateva luni a strans mai  mmult de un milion de dolari pentru copii nevoiasi din Africa,printr-o camp[ania ce presupunea aducerea apei potabile catre satle fara iesire la apa.

E perf din toate unghiurile.Stiu ca injura destul de mult,dar e mai mult amuzant decat enervant.

Ma bucur mult ca am dat de unul din vid lui,caci eu stiam dinainte de el, dar eram ceva gen”da sigur…toata lumea vai pewds ce sa zic sigur nu e tare”.Asa ca am avut mare noroc ca am dat peste un vid de-al lui,asta fiind destul sa imi schimbe,putin,viata.

Yay gata si cu asta ^^

Care sunt celebrity  crushurile voastre ?

