Da stiu ca am promis o recenzie omg nu ma omorati.Probabil am sa o poste saptamana care vine pentru ca sunt o nebuna acre nu stie cum  sa isi organizeze timpul.Oh yeah.Bv mie.Am sa fac recenzie la seria Hush-Hush*ingerul noptii*inclusiv cu vol 4 care inca nu a aparut…o sa fie o recenzie fara spoiler,la care voi atasa un link privat pentru cei ce vor sa vada spoilerul.Asa.Acum motivul pentru care ati venit aici…..Bookheaul*urias*Image

Astea sunt toate cartile care mi le-am luat dealungul a 3 luni frumoase de toamna.Si ar mai fi si Magazinul de Sinucideri,pe care am uitat-o:C.Si Legaminte de Ally Condie.Si adevara si Provocare Jocul minciuni #3.

Image

 

Aici sunt cele paperback,dintre care majoritatea*7 * sunt luate de black friday: Jocurile foamei 1 si 2, A 2-a luna plina, Poems of Thomas Hardy,volum din seris Crimele lui Oscar wilde,Percy Jackson -Demi-god files.

Cele 2 in engleza:The diviners-Libba Brey si The coldest girl in coldtown-Holly black sunt de pe caaarti.wp,harry potter 1 si 6 de la libertatea,”’darurri’ sin carrfeur,iar restul *Tronul de clestar si Hotul de Carti* de pe Libris.

Mai am si Flacara gloriei,tot din carrefour,Big girl panties,primita in schimbul unei recenzi,Ingerul mecanic,primita la schimb,Pe strada dublin si The bone season castigate  si Insomnia tot din Carrefour.

Doamne cand le-am scos sa le fac poza biblioteca mea a ramas foarte pustie..in lunile astea trei am cumparat cred ca la fel de mult cat am cumparat in tot anul:)).Si inca nu s-a terminat…debea astept Craciunul….Oh si mi-am amintit ca sunt cu vreo 40 de carti in urma pe goodreads.yay.Ar fi minune daca as reusi sa ma citesc 20 pana la sfarsitul anului….sper si eu…

Voi v-ati luat ceva de Black friday?Eu am profitat la maxim dupa cum vedeti…Diverta a avut niste reduceri ilegale!Am dat pe JV #1 9 lei.9.lei.9.E ilegal.Imi mai comandasem si Sotia calatorului in timp dar nu a mai venit.In total,pentru 7 carti am platit 37 de lei cu tot cu transport.E.ilegal.

Oh si cand te gandesti ca nu am citit decat primul volum din Hp din tot ce am cumparat .Ohh doamne vreau timp liber:C

Pot sa zic ca am luat o multime de carti

 

