Okay e un post scurt.Dupa cum vedeti.

 

Stiu ca postez rar,dar sunt a 8-a bla,msi nu am timp bla,stau prea mult pe tumblr si youtube si nu mai am timp uneori de blog bla si de aceea ignor cam ce se intampla aici.Dar nu vreau sa se mai intample asta k?

Asea.Pentru ca nu am mai postat o recenzie calumea de o un car de ani vreau sa stiu la ce ati vreau o recenzie,ca sa nu o fac degeaba,vreau sa va ajute,poate va fac sa cumparati sau nu aceea carte.

*primele 3 volume din Hp*separat sau impreuna*

*seria hush hush-”ingerul noptii” la noi in tara*impreuna*

*TFIOS-Sub aceiasi stea

Daca termin jocurile foamei #1 pana weekendul viitor atunci am sa pun si JV#1 in lisat.Daca e ceruta recenzia la JV atunci am sa ma grabesc sa o citesc,pentru ca omg jocurile foamei.

Eu deja am intrat intr-o atmosfera de Craciun,kdar o sa discut despre asta in alta postare….Deci lasati0va parerile mai jos si ziceti-mi ce carte vreti sa recenzez.byeeeeee!

