Citeam si mi-am amintit ca v-am promis ca in weekend am sa pun rezultatele.Si am uitat pana acum….Scuze din nou:c.Dar gata.Sunt aici!

Update:multumesc lui Olivian92 ca mi-a atras atentia ca am gresit,dar acum totul e okay!

Castigatorul pachetului de swag-uri:

conusr

Serafincean Laura!

Castigator Dublura-David Nicholls

conusr

Iulia(Calota iulia)

Castigator pachet Jurnalele lui Stefan 4+5

conusr

Bumbaru Daniel

Castigator pachet e-bookuri

conusr

Andreea Ilie!

Scuzati paginatia super naspa.

Astept de la voi e-mail cu datele unde sa va trimit cartile/pachetul cu swaguri  iar castigatoarea e-bookurilor va trebuii doar sa imi trimita mail,iar eu am sa ii atasez cartile

Adresa mea: lucy_2008_mc@yahoo.com

Titlul mail:”castigator concurs BFS”

Astept aceste date sa imi fie trimise in maxim 7 zile,daca nu aleg alti castigatori.

Ma bucur ca s-au strans 11 persoane,chiar ma bucur.ma bucur ca sunt oameni care se uita peste blogul meu.Va multumesc enorm ca ati participat,si sper sa va mai vad pe aici!Mai ales ca in curand am sa mai organizez un concurs!*winky winky*

P.S:Sunt deja la ultimele 50 de pagini din a 3 carte Harry Potter.Se  pare ca luna asta citesc,nu gluma.Oh si e atat de perfecta.

P.S.S:Azi am vazut un filmulet cu  mine, un fel de ”interviu” luat de vara-mea cand eram mica.Si imi doresc sa mor.ma intreb cum de nu murea de ras cand ii raspundeam la intrebari.Am spus ca Africa e foarte mica.Si ca o tara are maxim 10 orase.Si eram imbracata cu o esarfa.Doamne iarta-ma.

Voi aveti filmulete cu voi de cand erati mici facand chestii stupide?=))Sper sa nu fiu singura.

Oh si daca vreti puteti fi draguti si sa dati follow blogului prin Bloglovin,e o casuta in dreapta.Ma ajuta enorm.Multumeesc!>:D<

Sa aveti un inceput de saptamana cat de bun e posibil!

