Nu știu dacă e un motiv real pentru care vreau să fac concursul ăsta în afară că vreau să sărbătoresc cu voi ca am luat un minunat si mumos 10 la testarea de la română.Știu că e ușoară dar mama a zis ca îmi ia o carte la alegere daca iau zece.Mie imi convine.

Așa că m-am gandit să fac un concurs cu cateva pachete de swaguri si  3 carti^^mai ales că nu prea am facut concursuri și trebuie într-un fel să compensez.

This is a little giveaway i wanted to make because i just thought that you may be interested..so here it is:

Premiile constau în:

un pachet swag-uri(Ro)

Volumele 4 si 5 din Jurnalele vampirilor+

Dublura-David Nicholls (Ro)

*persoane diferite vor primii cartile*

E-book-uri(INT)

Inferno-Dan Brown

The edge of never- J.A Redmersky

The cuckoo’s calling-Robert Galbraith

Reguli:Urmărești blogul prin wordpress sau e-mail./Follow by wordpress or e-mail

Share-uiești postarea asta pe facebook(+1),pe blog(+5),alte metode(+1) și lași linkul mai jos./Share this post on facebook(+1),blog(+5) and let the link down below

Aduci o persoană nouă în concurs(+10).*poți aduce cat de multe persoane vrei.Poți dovedii lăsându-i numele in comentariu*/Bring a new person in the giveaway(10+)

Comentariul trebuie să conțină:Numele vostru,e-mailul cu care urmariți,linkurile si numele persoanei/lor./Comment down below with your name,your e-mail,the links and the name of your person(if you brought one)

O să fie random concursul^^eu chiar sper să vă înscrieți.Eu zic că ar trebuii sa fim minim 12 ca sa meargă.Și cu cât vă înscrieți mai mulți cu atât mai bine!Și dacă persoană care caștigă are cumva unul dintre cele 2 volume il va primi pe celălalt și voi trage iar la sorți pentru un câstigător care să intre in posesia celuilalt volum.Îl țin deschis o lună…Pâna pe 25 Octombrie,cand am să vă fac o surpirză^^ cel puțin eu sper să fie.Dar momentan înscrieți-vă:))

The giveaway is hosted by random .org.I am going to close the giveaway on 25th october and i am going to host it just if there will be 12 participants.So bring more guys for more chances!

Să aveți noroc:3!

Good luck!

