Ce e o carte buna?

Sincer,nu m-am gandit la intrebarea asta niciodata.Nu stiu de ce mai ales ca sunt atatea persoane care te stiu ca citesti si mereu te intreaba de o carte buna,una care le-ar putea place si lor,ceva ca sa le deschida apetitul de lectura.casi cand eu as fi cine stie ce magician.Dar tot ii ajut pentru ca mi-ar placea sa am mai multe lume cu care sa vorbesc despre carti.Vor o carte buna.Si tot niciodata nu am reusit sa raspund cu adevarat la intrebarea asta,la propunerea aceasta.Nu sunt buna la recomandat.Pentru ca daca acelei persoane nu ii place cartea pe care i-am recomandat-o nu ii place ma simt foarte prost.Nu stiu de ce.Pentru ca atunci cand citesti o carte care nu ti-a placut nu iti irosesti timpul,ci chiar iti e de folos,pentru a gasii acea carte buna,cea diferita de celelalte,”cartea buna”.

Niciodata nu am reusit sa recomand cartile dupa o categorie:fantasy,romance etc.Pur si simplu sunt prea speriata ca dupa vor da vina pe mine pentru ca romanul nu a fost destul de bun.Mi s-a intamplat si traiesc cu ”frica” asta.Da,e o frica ciudata.

Asa ca mereu cand recomand o carte,ceea ce o fac destul de rar,este atunci cand lacrimile si rastele au reusit sa vina la pachet.Atunci cand acea carte a zdrobit toate celelalte topuri pe care le avusem inainte.Care ma lasa cu o durere permanenta de fiecare data cand imi ridic gandurile spre ea.Care imi rasuceste mintea si ma face sa imi pun o mie de intrebari fara raspuns.Cand ma uit la coperta vad imaginile.Cand imi vine sa vorbesc non-stop despre ea.Cand vreau cu disperare sa ma inteleaga cineva si intru pe toatele paginile si blogurile ce contin ceva legat despre aceea carte.Cand ma uit la ea si stiu,din corp,dinauntrul meu,ca este o carte buna.Asta este pentru mine o carte buna.O carte pe care o recomand.Chiar daca este  romance si tu vrei fantasy.Chiar daca e YA si tu imi ceri sci-fi.Ia cartea asta,ti-o recomand.Daca ar fi vreodata sa zic asa ceva,atunci ai face bine sa o iei si sa o citesti.

Voi de unde stiti ca tocmai ati citit o carte buna?

