dăh,știu că am zis că am să postez o recenzie,șsi că lucrez la ea and stuff,dar nu am mai lucrat.Că mi-a fost lene.Și sincer,nu am avut nici un chef de recenzii,desi nu am mai scris una de o mie de ani.oricum.De ziua mea*care e apropo măine,nu uițați să mă felicitati și eu am să mă prefac surprinsă*am primit un calculator*swear to god,i still cant believe* si un e-

book.

CREDCĂMOR.Când am văzut calculatorul îmî venea sa plang.pe bune.Adică părinți mei nu dău cu banii pe afara,și tresă zugravim,să mergem și in concediu,am mai mers odata la mare la inceputul verii,iar eu le toc banii pe cărti,și nu pot realiza de unde au reușit sa imi ia.

Ce bine e cand e la mine in cameră<3deja am vazut 5-6 filme.Aghhhcebinee.

și de e-book nu mai zic.L-am lasat la încărcat.Mă enervează ca se opreste dupa câteva secunde , probabil ca să economiseasca baterie,și nu știu cum sa opresc tampenia asta,țnafara  să tot apăs pe butoane ca să nu îl las să se închidă și e stresant.

Și acuma scriu și cu diacritice,dar nu cred că o să dureze mult,căci sunt o leneșa.

Și plec intr-o tabară peste o saptamana.cu cortul.deja mor.Ziua asta chiar nu are cum sa devină mai buna.Doar daca vine Evan Peters pe la mine să mă îmbrățișeze.Atunci da.

Cam atata.A și acuma am 1,000 followers pe tumblr.MORDINNOU.Pe bune.Cum poate ziua asta devenii mai bună?

