Stiu ca nu am postat nici macar sfarsitul maratonului dar mna rog.Vieri nu mai stiuv acte am citit sau ce puii mei am citit,dar stiu ca in weekend nu am citit decat vreo 30 de pagini ca am fost plecata.Stiu mega-shame on me.Agh macar am resuit sa termin 7 carti,nu mai stiu care si nici nu am rabdare sa ma duc sa vad.

Acuma lucrez la o recenzie,sa vad cum imi iese,vreau a fie mai stilizata,chestii chestii.Si o sa mai dureze puten.Macar lucrez la o recenzie.

Ahm…Da.Am primit paranormal si supranatural si arata asa de beneh.Si Under the never sky si The boy on cinnamon street,care arata si mai delicios.Umn mai sunt… 5 zile pana la ziua mea*yupiioiei*.Am ochiul cat casa din cauza unei intepaturi de albine de 4 zile si mor aici ca vineri tresa imi fac poza pentru buletin.*da fac paispe*.

Ugh nu vreau sa fac paispe.Ma simt bina la tresipe.Chiar mi-e bine.nu vreau sa cresc:(Chiar daca nu e mare diferenta si maturitatea nu vine neaparat cu varsta,tot nu vreau sa cresc.

Ah si ma intrebam*desi e cam direct* daca cineva dintre voi*daca mai e cineva pe aici* ar fi de acord sa comande niste carti de pe bookdepo pentru mine,pentru ca parintii nu am lasa sa comand cu cardul, sa mi le trimita apoi,si sa platesc eu ce e de platit.Stiu ca suna exagerat dar pur si simplu sunt ataaaat de mult carti geniale pe bookdepo la preturi asa mici si vreau @.@

daca vreti pot sa platesc si in plus,ca un avans al vostru.

daca e cineva interesat,stiti si voi,lasa-ti un comentariu.Chiar m-ati ajuta mult.

banuiesc ca asta e.Am sa incerc sa postez mai des pe aici.

Meh.pa.

