Aa da,stiu ca postesz destul e repde,dar nici cand altfel,pentru ca calculatorul nu este la mine in camera asa ca nu am cum sa postez mai tarziu,adica dupa ce termin una dintre cartile pe care le citesc.Azi am fost super entuziasmata ca inceput saptamana asta,si tot ce am facut a fost sa stua in pat si sa citecs.Oki poate am mai luat cateva pazue pentru tumblr,dar nu puteam!!Totusi eu zic ce am citit ceva azi.Si inca nu s-o  ternat ziua;)

Pagini citite azi:

140-234*Cianura pentru un suras*=94 pag

234-302*Limitele Spiritului,AV,part 1*=68 pag

142-413*Gideon-hot de buzunare*=271 pag

In total=

433 de pagini pe ziua de azi

Pagini citite in total:

433 pagini

Carti terminate astazi:

2

-Cianura pentru un suras-Rodica Ojog-Brasoveanu

-Limitele Spiritului,A.V.,part 1-Richelle Mead

Eu sunt multumita.Eu zic ca e destul de oki.Serios.Mi se pare ca am resusit destul de multe intr-o singura zi.Totusi nu prea am facut altceva inafara de a citit.Si mi-a placut la nebunieeee:3.Maine cred ca ma apuc de Circul Noptii,dar nu stiu sigur…..Daca nu ma apuc de Cainele din Baskerville…sau poate decide Random pentru mine:3.Vedem.Ough si azi mi-au ajuns primele 2 vol din Elita intunecata si sunt mega-happy,caci de o gramada de timp mi le doream.Deabea astept sa le citesc,dar cred ca nu o sa o fac vara asta….nu stiu de ce, dar mi-ar place sa le citesc iuarna,langa geamul plin de ninsoare.Ciuuudat.ne mai citim maine!

Oh si nu uitati sa imi lasati linkurile voastre in comentarii cu ce ati citit voi azi:3!

