Ma simt asa ciuuuudaaaat.Nu stiu de ce.dar ce stiu sigur este ca debea astept luni,sa ma apuc odata de citit carti.Am lasat-o foarte moale weekendul asta,si nu am citit nimic,pentru a avea chef in timpul saptamani*nu ca azi aveam vreun chef de citit*.Aa da si mi-am cam schimbat lista,bine nu e chiar schimbat.Doar am mai adaugat*stiu* niste carti.Cum ar fi partea 1 si 2 din Juramant de Sange.Doamne ma tin de imagecartea asta din vacanta de primavara si inca nu am resuit sa o termin.WHAT IS WRONG WITH MEH?

Acum am cam 8 carti de terminat.Yupiioiei.o sa fie o saptamana frumoasa.Chiar debea astept.Si nu stiu de ce,pentru ca nu e cine stie ce eveniment.Doar ca debea astept sa citesc.:3

Daca chiar vreau sa termin toate cartile va trebuii sa citesc cate una pe zii.Si am si Circul noptii printre ele.Deci am nevoie de mult noroc si timp.Si rabdare.Si de nopti albe:3.Oh debeaaa astept.

Totusi o sa fie naspa caci 2 dintre prietenele mele pleaca in tabara si eu o sa fiu pleositita in casa….Daca stau sa ma gandesc nu e asa de rau…Am mai mult timp de citit.Huehuehue*sunt un copil trest*

