Defapt si eu m-am gandit la asta.Dar mi-am zis ca as fi chiar nesimtita sa fac chestia asta si sa nu am tin de ea,asa ca mai bine am zis nu.Dar acum ca cineva a propus asta,si sunt destui blogari care se baga,am sa ma bag si eu.Desi presimt ca nu prea o sa pot face mare chestie.Totusi,e o idee destul de folositoare,luand in calcul ca stau toata dimineata la calculator,seara ies,si cand ma intorc stau ca o leguma in fata televizorului pana la unspe.Misto vara.Asa caaa….

8-14 iulie*o s8 pai ceea ce trebuie sa fac este  in fiecare zi cate o postare*in fiecare ziii**timp de o saptamana* cu

Cate pagini am citit in acea zi

Cate carti am terminat in acea zi

Cate pagini am citit in total.

Suna ataaaaaaaaaaaaaaaaaaat de draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut:3.oh Doamne chiar sper sa ma tin de asta,desi probabil o sa o las balta cam pe la mijloc,tepec meh.Dar dar dar dar ma straduiesc,please.Vreau sa termin/incep:Incredibil de sexy

                                      Fluturele de hartie.

                           Circul Noptii

                                            Cainele din Baskerville

                                Franny si Zoey

plus cine stie ce imi mai trece mie prin cap.Numai ca astea chiar vreau sa le citesc neaparat.Macar asa pot si eu sa ma reduc din cartile necitite.Sa nu mai zic ca tocmai azi mi-am comandat Elita intunecata 1 si 2 si am castigat concursul mediilor de pe mythical books,astfel mi-am comandat Under The Never Sky si The Boy On th Cinnamon Street.

Si tot de carti vorbind*doamne blogul asta e de carti=))*ham terminat weekendul trecut Sub aceiasi stea si inca mor pe dinauntru.Si Probabilitatea Statistica.Oh god.Mor.

Si inca nu am facut nici o recenzie…Misto.

Va inscrieti si voi muraturilor?

