omfgasdfhjklasdfghjklasdfghjklasdfghjklasdfghjkl si tot asa pana la infinit.AM LUAT MEDIA ANUALA 10 PLEASE FUCK ME I CAN NOT BELIVE THIS MOM BUY ME A BMW.Defapt cand me fac mare vreau un van mare in care sa pot sa imi strang prietenii sau o camioneta cu chestie din aia de carat in spate ca sa pot pune patrui si perne acolo si sa dorm noapte cand merg la padure uitandu-ma la stele suntoromanticaincurabila.

10 CURAT..ADICA 10.00.ADICA AM LUAT TOATE MEDIILE DE 10.Chiar se intampla?Pe bune va jur ca nu imi vine sa cred,mai ales ca nu am tocit cine stie ce.God,thanks.Mama imi cumpara si Creatura si probabilitatea.Me happy^^.Mai ales maine o sa imi dea fromos locul intai cu al meu zexe pe linie:>:>Nu cred in continuare.Si de maine e vacanta.Suck me again.Folosesc cam mult cuvantul asta.dar un bmw inca merit.Nu creeeed nu creeed.

A da ASH E SUPER MEGA ULTRA GENIAL DOAMNE DE CE MNU M_AM UITAT PANA ACUMA LA El.Si tate.omfge.E atat dee

perfect .Si nu il intelegi pana in ultimul episod si vin niste faze atat de ‘a?’ incat…..te lasa mort.Va

 

implor sa va uitati.Mie imi pare extrem de rau ca nu m-am uitat de mai devereme.E atat de genial ca imi vine sa plaaaang.

Asam.Altceva?nuptidu.Lista mea cu carti acuma numara cam umn amn umnaamn 30?ddea pe acolo.Mai ales ca sunt cu saispe carti  in urma pe goodreads.Si vreau sa recuperez.dar creca v-am zis deja.gata mictilor.back to AHS

