Huehue.Nu, nu am dispozitia necesara.Pur si simplu.Dar in fine.Nu vreau sa palavragesc prea mult.

 

 

As vrea sa imi cumpar o carte de psihologie.Ceva care sa explice chestii despre gandirea umana,ca sa intelegi tu ce se intampla acolo,ca sa stii ce inseamna visele,sau ma rog,comportamentul.Adica sa aibe explicatii.Nu stiu ,ma cam innebuneste gandul asta legat de psihologie.Nu neparat sa devin ceva legat de asta, dar mi-as dorii sa stiu mai multe.

SiiiiiiiiiiiiiimAs vrea sa stiu daca merita sa imi cumpar creatura,de nely cab.daca nu stiati pe optispe iunie*adica luna asta,peste cateva zile*o sa apara precomanda la  Creatura.Si eu zic ca-i prea laudata si sa  nu mi-o cumpar si eu ca na.Desi sa fiu sincera am tot cumparat carti dar nu am mai citit de ceva vreme si cred ca sunt cu 20 de carti in urma la chestia de pe goodreds cu cartile.deci mwell fuck.Cica eu,100 de carti intr-un an.da,da.Doamne sunt asa o lenesa:(In vacanta asta tresa trag ca dracu de tare.Si am si carti imprumutate si nu am mai citit nimic.Oh goood.Stiu ca acuma as putea citi dar mi-e lene.Si e cald.Si mi-am amintit de McChin*măccin pronuntat*.E o jucarie pe care mi-am cumparat-o recent.Deci e asa de asdfghjkl:3Serios.E un dreptunghi gri cu maini si picioare mici si antene,cu ochii din petici rotunzi de material negru,gura dintr-o linie de catifea neagra si doi dinti albi tot asa,sub forma de petici.DOAMNE E ASA DE DRAGUT incat imi vine sa mor:3Si da stiu ca am treispesprepasipe.Si cineva tocmai mi-a zis pe tumblr ca sunt frumoasa.OMFG.Nu cred.Cineva mi-a trimis un mesaje care nu are nici o legatura cu tumblr dot com summer diet.Multumesc Doamne:3 Si anonule!

Da cam atat.deci carte de psihologie.

A si o vara mistocara:3

