Da stiu ca sunt o lenesa absoluta,bla bla,puturoasa,bla bla,ca exact acuma cand nu sunt tez si bla bla-uri nu postez si eu,bla bla.Mai ales ca a venit vara bla-bla,si eu nu am facut nici un post despre asta bla.

Si acum posteeeeeeeeeeez.Si ams a postez un fel de challange pentru ca mi se pare mai uschit,mai ales ca pana acuma nu mi-am propus mai nimic pentru vara asta,pentru ca vreau sa vina totul spontanlaicabos b-)

Dar macar pentru blogul asta sa ma straduiesc putintel.

Deci vara asta/vacanta asta vreau sa:

-Citesc 2013 pagini

-Sa vad 2013 ore de seriale

-Sa vad 2013 minute de filme

-Sa fac cel putin 20 de recenzii pentru carti

-Sa fac cel putin 13 recenzii pentru filme/seriale

-Sa incerc 13 carti pe care nu as vrea sa le citesc

-Sa ma uit 20 de minute*cel putin*la un serial caruia nu i-am dat sanse

-Sa postez cu maxim distanta intre postari  de 13 zile

Cam atat ar fi.Zice eu:-?Mi se pare ceva destul de dragut si de antrenant ,mai ales ca sunt o lenesa atomica,si doar daca imi propun ceva clar am sa resuesc sa fac acelasi lucru,deobicei anulandu-le pe cele pe care nu mi le-am propus strict,de pe o zi pe alta.

Sper sa ma pot tine de cuvant si sa pot duc challange-ul asta la sfarst…Sfarsit….deja parca vad sfarsitul verii….NU VREAAAAAAAAAAAU.Si te gandesti ca deabea a inceput…Dumnezeule,vreau ca vara asta sa fie altfel.Nu am sa zic ca are sa fie cea mai tare vara pentru ca im fiecare an in care ziceam ca o sa fie’cea mai tare’ vara era de multe ori plictisioare,sau se intampla ceva rau.Asa ca mai bine las totul sa se intample asa cum o fi,fara sa zic ca o sa fie cea mai nu-stiu-cum-vara.

Dar orcium ,tare tot va fii.Pentru ca deja am hotarat cu diriginta si mergem cu cortul.FUCK YEA!Pentru ca zicea ca ne lasa clasa la anul,si  e ceva destul de tare daca ne lasa sa merem cu cortul.Mergem pe malul Dunarii,la Smardan*stiu ca probabil habar nu a aveti de ce indrug eu aici*unde doamna are un fel de casa.eEo cabana mica din plastic,iar langa este o chestie din aia in care pe vremuri se vindea paine…tresa stiti voi.Din aia de plastic.E pusa pe niste lemne,si e cam la 1.80 deasupra pamantului,si uracm acolo pe niste scari  si da.E GENIAL.Desi nu avem curent si toate alea,chiar nu ne deranjeaza,si nici nu avem timp sa observam.Anul trecut ne-am jucat ascunsa la unspe  noapte si a fost atat de genial incat….Doamne debea astept.

Si are si hamac acolo,si un leagan cam ciudatel:o3.Si o sa stam la cooooort.Pe bune,debea astept.O sa fac eu o postare kilometrica dupa ce o sa ma intorc de acolo.Cred ca o sa mergem chiar in weekendul de dupa premiere,daca nu in urmatorul weekend.Sincer nu conteaza.

da stiu ca postarea asta nu are niciun sens,dar nu am mai palavragit de mult:3.

o vara jeniala va doresc!

