Da,de acum am sa fac recenzii si la filme,si am sa le postez pe o pagina speciala.Mai ales ca v-am zis ca am inceput sa fiu obsedata dupa filme si dupa dvd-playerul meu.Asa ca ,sa facem http://i37.tinypic.com/24n0biq.jpgrecenzie la Dear john,mai ales ca nu am mai facut o recenzie de multa vreme.Si imi pare rau.

Sa iti cada geanta in ocean este o chestie destul de nasoala.Dar nu si atunci cand geanta aia te face sa iti gasesti iubire vietii.

John,un militar  retras pentru cateva saptamani,ajunge acasa.La tatal lui,singurul bun care i-a mai ramas pe lume,mama lui nedorind sa se mai ocupe de el de cand avea cativa ani.Intr-o dupa-amiaza,in timp ce se relaxa in valurile oceanului,vede cum geanta unei fete cade de pe ponton in apa.Desi unul dintre prieteni ei vine in fuga sa o ia,el se arunca inainte lui,si i-o aduce.Atunci,amandoi stiu ca avea sa fie altfel.

Fata,Savannah,il invita la o pertrecere acasa la ea.Uramtoare zi ies in oras,mai apoi ajungand acasa la John,Savannah dorindu-si sa il cunoasca pe tatal lui John.Acesta se deschide fata de fata,spre deosebire de John,cu care nu prea mai vorbeste.

Se indragostesc,raman impreuna,si nu isi dau seama cum s-ar descurca unul fara celalat.Cand John afla din presupunerile Savannei ca tatal lui ar putea fi autist,se cearta.Dar se impaca rapid,relatia lor ajungand la punctul culminant.Cand vara se sfarseste,John trebuie sa plece inapoi in armata.Totusi,isi promit ca o sa isi vor trimite scrisori cat de des vor putea.

Trece timpul ,iar cand john isi termina anul de munca,este nevoit sa ramana inrolat,fapt ce o supara pe Savannah,dar nu ii spune nimic.Cand se intoarce in armata,John nu mai primeste scrisori atat de multe,desi el trimite in fiecare saptamana.Pana intr-o zi ,can deschizand o scrisoare de la ea,afla ca s-a maritat.

Da cu piciorul la tot ce a avut in State.Ramane in armata in continuare desi fusese impuscat.Nu dorea sa se intoarca.Pana cand,ajuns acasa,afla ca tatal lui este pe moarte.Dupa ce durerea resimtita de pierderea tatalui se atenueaza,se intoarce la Savannah,si afla ce s-a intamplat atunci,dar nu ramana impreuna,chiar o ajuta in relatia cu Tim,un fost bun prieten de-al lui

Peste ani se intalnesc.Si de aici,stiti.

Parere

A fost un film romantic obisnuit,desi nu pot zice ca nu a fost in felul lui special.Mi-a mi-a placut,desi multi il considera un cliseu.faza cu autismul,si cand a fost impuscat,si ca Savanah s-a casatorit TOCMAI CU BARBATUL ALA.Au fost faze la care pur si simplu chiar nu te asteptai.

Si am mai costat si putin.8 lei dintr-un supermarket.Oki nu era in caseta din aia speciala de Dvd,era  intr-un fel de plic de carton,dar ce conteaza ambalajul???

                                                                     4/5

Eu sincer recomand filmul,ca pe unul placut,simplu.Pe mine chiar m-a linistit povestea:)

Pixie

