Ce e cu mine astazi nu stiu,dar am un chef nebun de recenzi.Asa ca uite-ma aici,cu a doua recenzie pe ziua de azi,si sincer simt ca nu este ultima.

Ce faci cand simti ca te-ai ratat in viata,si ai facut alegerea gresita?Daca ai fi ramas la acel meci,in loc sa fugi dupa iubita ta insarcinata?Daca ai fi jucat bine in loc sa lasi balta meciul,si ai fi primit bursa aia?Acum as fi plin de bani nu-i asa?Acum as fi putut sa am vila mea,in care sa imi ingrijesc copii mei,si nu sa ma rog sa primesc tutela lor.Dar daca as fi intrat la colegiu,as mai fi avut-o pe Scar de partea mea?

O mie de intrebari,ce ii distrug viata lui Mike.Se gandeste ca a facut alegerea gresita,si ar da absolut orice,numai sa fie cum era inainte,tanar,cu viitorul in fata,si sa aleaga ce atunci nu a ales.Stia ca astfel viata lui ar fi mai buna.

Dar se trezeste cu chipul de 17 ani intr-o zi.Prietneul lui Ned crede ca e o facatorie,si nu gaseste nimeni nici o explicatie pentru ceea ce i se intampla lui Mike.Doar ca isi aminteste nu peste mult timp*cam repede* de ingrijitoarul care l-a intrebat daca ar vrea sa se intoarca inapoi in timp.

Se inscrie la liceu,unde descopera cu adevarat familia sa.Maggie,fiica lui iese u cel mai nesimtit animal,capitanul echipei de baschet,pe cand fiul lui,este sacul de box al acestuia.

Mike ii tine piept lui Stan,prietenul lui Maggie,si incearca sa opreasca relatia celor doi,iar pe Alex*fiul sau* il invata sa joace baschet,astfel castigand respect din partea tuturor,convingandu-l ca nu este un ratat.

Descopera dragostea pe care o poarta fata de Scar,si stie ca nu se pot despartii.Incearca sa o convinga,printr-o scrisoare adusa la proces.Dupa ce o citeste,Scar anuleaza divortul pentru 30 de zile,simtitnd ceva din partea baiatului care semana leit cu sotul sau din tinerete.

La meciul lui Alex,Mike se transforma inapoi,exact in locul unde a aflat ca va avea o fetita.Iar Scar,recunoaste,ca nu vrea sa faca ceva gresit.

Parere.

Omfg,Zac este superb.Am si uitat cat de asdfghjkl e .Mai ales ca in High School musical era cam pampalau cu toata melodiile alea si bla bla.Dar aici e asa de:o3.

Mi-a placut mult mesajul transmis’cele mai bune momente sunt cele pe care le traiesti acum’.E asa de adevarat.Si  nu conteaza de cate ori te-ai intoarce in timp,caci deja ai facuta ce mai buna alegere.Mi-a placut mult,si il recomand cu caldura.Este o comedie,dar are si mult inteles.Are unele faze chiar ….=))

Cum ziceam,merita vazut,cu adevarat.daca va plictisisti e un film bun,mai ales ca va invata ceva

 

                                                                          4/5

Voi l-ati vazut?Daca da,ce credeti?Zac e un scump,nu?:))

Pixie

