le-am comandat debea alaltaieri si au si ajuns.In omentul asta sun in fibrilatie.NU MAI POT.Arata genial,miros genial,ma fac sa ma simt genial,ma mangaie genial.EFECTIV.
Da/da jurnalul unui adolescent timid,Sub aceiasi stea si Fundatia Paradis pe care am primit-o gratis si daca vreti o pot vinde=)),SUNT AICI.SUNT MADAFACA PE BIROUL MEU,IN SECUNDA ASTA,BEING OSAM.Doamne daca ati vedea cat de bine pot arata=P~

Si pentru ca trebuie sa ma dau mare,si nici nu am mai facut rubrica asta de un carulet de anisori…..Am sa ma laud cat de bine arata.

photo edited for free at www.pizap.comCe credeti despre puisorii mei?A?A?:>:>Stiu,arata superb.iar Sub aceiasi stea are pe norul ala negru de sub titlu un fel de striati asa de dragute:o3.Sa nu ma zic ca pe dedesubtul supracoperti culorile sunt atat de faine…mama,mama.

In alte chestii Daniel parvan mi-a dat accept pe feis,si a comentat la postarea unuia din lista.iar cand am vazut ca a acceptat mai aveam putin si scuipam apa peste puisori.Dumnezeule ce bine arata.As vrea sa ma apuc acuma de una dintre ele,dar mai bine le las pentru vara sa ma pot aprofunda in ele.

Am 10 in teza la romana,si imi pare rau ca nu v-am zis,si  probabil nu va pasa.dar,da:))

O sa apara in 4 Iunie cu Bravo Seria Amurg-da seria aia,dar probabil stiati deja.

iar la sfarsitul lunii mai o sa apara cu Libertatea seria Agatha  christie  si ceva cu Iubiri nu stiu cum.Dar da aia cu Agatha mi se pare mai interesanta.

Mai e ceva?

Inafara ca-l iubesc pe thlifeinro(daniel parvan) si casunin a relationship cu dvd player-ul din sufragerie nooo,nimica.Pe bune.Vreau sa imi fac colectie de filme.Iaaaar azi am imprumutat de la biblioteca 4 dvd-uri.17 again,tu,din nou,Fratia pantalonilor  umblatori simn..Norocosul-gen the Notebook.Iar saptamana trecuta ,defapt acuma cateva zile m-am uitat la Draga Jhon .Si am plans,Adica,nici nu ma asteptam sa nu plang.E un film de dragoste,destul de obisnuit,fara chesti mega speciale,dar cu un dram de originalitate si suspans.Dar stsai,ca ii fac acuna recenzie si nu vreau.Alta data.

Pixie

