Deci astept cartea’Juranlul unui adolescent timid de o mie de ani,intru ib fiecare zi pe pagina editurii si ciu-ciu.Nimic.Nici ca e in pregatire nica ca nimic.Asta ieri,si alalta ieri si tot asa.Intru azi pe Elefant ca nu stiu ce puii mei a avut ieri si uite na au aparut toate cele 3 carti

Starters

Jurnalul unui adolsecent timidSub aceeasi stea

Sub aceiasi stea

Pe bune acum?Si fac publicitatea la cartile alea de aventura si chestii,despre care nu multi au auzit,dar cartile astea,pe care o gramada de oameni le asteapta nu le baga in seama.WTF IS WRONG WITH YOU?Doamne cand am vazut ca sunt publicate imi venea sa urlu.

Nici macar ACUMA nu este pe pagina edituriii.Eu nu mai inteleg nimic,In fine.Mi le cumpar .cel putin Jurnalul.Sau poate Sub aceiasi stea…Eh nu stiu.dar cel putin una….Defapt cred ca imi cumpar Sub aceiasi stea si Jurnalul.Nu prea vreau Starters ca are si continuari si bla-bla.ma rog.va mai zic eu dupa ce le comand;)

