Da stiu,titlul ciudat.maai mereu este ciudat.Asa zice multe=))

Oki nu fac postul asta ca sa vorbesc despre ciudatele titluri pe care le pun.Ci despre noua mea obsesie,care defapt e mai vechea dar acum mi-am amintit de ea,cand o prietena…Stati sa va explic=))

Consolele vechi.Stiti de-ale in care bagi dischete la contectezi la televizor,iar apoi poti sa te joci dragutele si pixelatele jocuri cu mario,cu Dony ssi toate idioteniile.Oki?Stiti despre ce vorbesc?OMFGVREAUACUMASACEVA.

Cand am fost mica nu am avut asa ceva.Si regret enooorm.Deci nici macar nu va dati seama ce multe as face pentru asa ceva.Colega mea a spus ca are asa ceva la tara.PLINA DE PAMANT.Doamne.Si i-am cerut sa mi-o vand.Si a zis ca o sa mi-o vanda,daca o mai gaseste,si daca o poate curata.

DACA cumva AVETI SI VOI CONSOLE sau DISCHETE cu jocuri,si nu aveti nevoie de ele,sunt DISPUSA SA LE CUMPAR.Vreau atat de mult sa ma joc si eu cu asa ceva incat …Pur si simplu vreau.Nu vreau ps3 sau psp3 sau cum s-o zice.Vreau asta:o3:o3Vlaumami!Sau daca stiti pe cineva care vinde asa ceva lasati-mi linkurile.Chiar imi doresc.

