Alta obsesie.Si probabil v-ati dat seama

da da.Bunaciunea,perfectiunea,grropite-scumpe,accent minunat,copil ce doarme sub birou,super de treaba,minunat,par mediu,genial,simt al umorului este cel mai perfect lucru care mi s-a intamplat vreodata.Doamne zici ca m-am casatorit cu el=))Dar totusi!daca pana acum nu ati vazut nici un video de-al lui atunci CLAR tre’sa o faceti.Mi-au placut la nebunie Panci alarma si The Power nap.desi toate sunt pline de faze absolut geniale.Il iubeeeeeeeeeeeeeeeesc.Aoleu uitati-va la el/Pur si simplu ma omoara cu frumusetea lui!

Si vreau astea http://www.districtlines.com/44199-Danosaur-Wristband-Accessory/danisnotonfire.As da si DIVERGENT pentru bratarile alea!Oki poate nu.dar chiar mi el doresc!LE VREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEau.Ati inteles ideea

Imi printez poza cu el intr-o nebunie.Dumnezeule ….oki gata.

Aaa coperta de la Alligeant sau cum Dumnezo se scrie mi se pare putin naspa.dar am sa ma mai holbesz putin la ea si poate o sa mi se pare misto.Nu stiu.

 

