oh.Doamne.Am zis eu ca vreau film de groaza.Si am avut parte de unul.la naiba a fost genial!Si da in momentul asta chiar tremur.Doamne simt cum mi se balanseaza picioarele.

Filmul se numeste [Rec].da,da cu parantezele alea patrate.

SI OMGOMGOMG .Am aflat ca sunt mai multe filme in serie.

Dumnezeule.deabea astept.

Oki doki.

Deci filmul este despre o echipa de la televiziune care filmeaza o emisiune’Cand tu dormi’ sau ceva pe acolo.O filmeaza in sediul  pompierilor.Seara tarziu primesc un apel in care sunt chemati la un bloc,din cauza unor tipete ciudate.bun nimic special sau ceva.Nici cine stie ce palpitant.

cand ajung acolo,sunt informati ca o babaciune face ca toate alea la ea in apartament.Intra mumos acolo,inauntru,si normal,incearca sa descopere ce are.Numai ca  e plina de sange.Si se comporta ciudat.pana cand il musca pe unul dintre politisti.Nu ca asta nu ar fi ciudat.

Si de aici totul e nebunie.

Cladirea este izolata.Nimeni nu intra,nimeni nu iese.Numai ca nu e doar atat.femeia musca mai multi oameni,iar oamenii musca la randul lor.Mai toti devin sclavii unei nebunii.Se omoara,se musca,se ranesc.

Ca sa fiu explicita.Muscandu-se elibereaza un virus ciudat,cam ca rabia  ce-i innebuneste pe oameni,si ii face sa muste alti oameni si tot asa.

in timpul asta TOTUL este inregistrat.

Incet incet politistii capata virusul ,si medici.Doar jurnalista si cameramanul raman in viata.Ajung sus,la mansarda.Care SE PRESUPUNE ca e goala.PRESUPUNE.Pentru ca u  brabat ciudat,schilod,vai mama lui apare din intuneric.Din pod,sau ascuns de undeva.Si…..stiti urmatoarele.

Parere:

vroiam un film sa imi fie frica.vroiam.E o idee *parerea mea* destul de originala.Chestia cu virusul.Si omul acela schilod si ciudat…mai ales ca se uitau la el prin camera,prin infrarosu era si mai ciudat.Dar mi-a placuuuut.rau.Si te gandesti ca totul era in DIRECT?Adica oamenii au vazut totul.

mansarda aia,unde au gasit omul,toate substantele*care cred ca erau folosite pentru virusul ala*…..tot.

Nu pot sa explic.Chiar nu pot.E mult prea greu.Sunt multe detalii.

dar l-am adorat.Ideea,modul de regizare,actorii,replicile.Doamne.VA IMPLOR SA VA UITATI AL EL.este splendid.Si sa imi ziceti mie daca nu v-o placut.Sa ma bateti pe mine.

E asa de palpitant…si niciodata nu stii ce urmeaza.Cand fug,cand se ascund,cand incearca sa scape.Efectiv,nu trebuie sa ratati asa ceva.Va rog!

va implor sa va uitati!:o3Nu stiti ce pierdeti!

oki nu stiu ce nota as putea sa ii dau inafara de una evidenta!

                                                                  5/5

Asta.da.film.

Are 75 de minute.Si pana si in ultima secunda te sperie.Nu stiu ce vreti altceva.Acuma ma uit la 2.Si e AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Pixie

   

