Oki am vazut asta pe blogul Jurnalul unei  pustoaice(adica aici)Si desi e o dihanie amubulanta de leapsa,ma plictisesc rau,asa ca wtf de ce nu?

Bun eu va anunt ca are 107 intrebari deci mai bine asezati-va confortabil caci s-ar putea sa va apuce somnul.

1. Ţi-ai făcut vreodată o poză când erai gol/goală?

Da.Ce intrebare stupida.Dupa aceea am postat-o pe facebook,si mi-am printat-o,pentru a o pune in rama.Clar.

2. Când este ziua ta?

29 iulie like a boss.

3. Cu cine ai vrea să fii în acest moment?

Sincer,nu stiu.Ma simt cam bine cu ciocolata langa mine….Eh nu stiu.

4. Ce sporturi practici?

Zero barat.totaaaaal paralela.Am facut putin tenis,dar cam atat.

5. Cine este prima persoană în lista de contacte?

Numarul de acasa.Da e nevoie si de ala,desi acum mi-a murit caramida.DA SE POATE.Invincibilul de Nokia e mort.Totusi,si asa inca i sa lumineaza ecranul,ca un omagiu al nemuririi acestuia:)

6. Care este melodia ta preferată?

Aphapha… Acuma pe momentum Young7Beautifull a lu’ Lana.pur si simplu e…..

7. Ce anume simţi acum?

Obosita,cu gust de cioco in gura si fericita ca am luat vacanta.Simplu.

8. Care este ciocolata ta preferată

Oricare e maro.Dar imi place aia kinder la batonase mici-miculete:o3

9. Câte/câţi iubiţi/iubite ai avut până acum?

Acelasi numar ca si multitudinea de sporturi pe care le practic

10. Cu ce scop ţi-ai făcut blogul?

ca vroiam un hobby nou.vroiam ceva diferit.Si uite ca mere B-)

11. Unde ai vrea să fii în acest moment?

Aaa.nu la scoala.Cred ca la mare.Cu nispi.Nu conteaza mare sa fie.Sau intr-o tabara….*creier in moarte lenta*

12. Ce ai vrea să devii în viitor?

Asta este intrebarea.Ciu-ciu.pe bune habar nu am.Luand in calcul ca scriitoare nu e o meserie,si nici nu prea am sanse habar nu aaaam.

13. Ultima dată când ai plâns. De ce?

Acuuumm…..5-4 ore.Ca m-am enervat pe niste prieteni.

14. Eşti fericit/ă?

daca nu ma gandesc la nimic da.

15. Îţi este dor de cineva?

Clar,dar nu ma gandesc si poate imi trece.Dar totusi…perna…

16. Care este cel mai mare regret al tău?

Ca nu invat destul.ca nu sunt atat de curajoasa pe cat as vrea.

17. Ţi-a înşelat vreodată partenerul/partenera?

Daca e posibil sa inseli un poster….

18. Cine a fost ultima persoană pe care ai îmbrăţişat-o?

O prietena.

19. Ce gen de muzică asculţi?

Manele si populara.Clar=))

Pop,dubstep clar.Nu stiu.Gusturile mi se schimba .

20. Ai trecut peste momentele grele din viaţa ta?

Normal.Altfel as fi fost moarta:|

21. Cu ce fel de persoană te-ai întâlni?

Cineva ce ma intelege.Nu conteaza daca e superb,sau are dinti de aur.Vreau sa ma inteleaga si sa ma tina in brate in fiecare secunda.

22. Care este ultimul mesaj pe care l-ai primit de la mama ta?

Ceva de genul ‘du-te la culcare’*vorbeam cu o colega*

23. Îţi place de cineva în momentul de cineva?

Din pacate.

24. Cum este inima ta?

Sigur  exista.Pompeaza.E rosie,si e musculoasa!Cum ar putea fi?

25. Ce ai vrea să-i spui fostului/fostei tale?

Fostul caiet?

26. Ai vreo fobie?

Mi-e frica sa iau decizii.

27. Ai încercat vreodată să te schimbi pentru cineva?

Momentul meu de prostie.Foarte mare moment.Dar calm down.Pixie nu mai e proasta anymore:))

28. Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai oferit cuiva? Dar pe care l-ai primit?

Mangaierile.In toate cazurile.

29. Te-ai reîntoarce le fostul/fosta ta?

Vin acum canapea!

30. Numeşte ceva/pe cineva fără de care nu poţi trăi.

Mama.Ciocolata.Apa.Aerul.vara.

31. Ai fost vreodată sărutat/ă?

*me kissing the pillow*

33. Regreţi vreo faptă pe care ai făcut-o? Care anume?

Ca nu sunt nesimtita.Pe bune,chiar m-ar ajuta la ce fel de oameni sunt in jurul meu,

34. Ai face ceva stupid doar din iubirea pe care o porţi unei persoane?

Sunt stupida deja.Deci da.

35. Ai plâns vreodată pentru cineva?

Normal.Nu am zis mai sus ca sunt stupida.

36. Oamenii te laudă pentru felul în care arăţi?

* moment de snobism*Da.Pentru ca merit:)))Nu e vina mea ca Dumnezo m-a lasat asa

37. Te urăşte cineva? De ce?

Madoarefixacolo.

38. Dacă ai putea să schimbi ceva legat de fizicul tău, ce anume ar fi?

Mmmmmmeeeeeeh.Nimic.imi place cum sunt eu sa imperfecta.Asta ma face sa fiu eu,nu o progenitura de barbie:).

39. Iubeşti pe cineva?

Am familie.Deci da iubesc.

40. Ai încercat vreodată să te sinucizi?

Claaaar.Cu ata dentara.*nu,stati linstiti*

41. Poţi trăi fără internet?

Si in copilarie ce,ma jucam ascunsa cu monitorul?

42. Care este melodia ce îţi aminteşte de cineva drag?

Aba-ba-ba-ba.Nu stiu acum.

43. Eşti bun/ă în a-ţi ascunde temerile şi suferinţele?

asa si asa.Plang,deci atrag atentia.dar in general stiu cum sa zambesc prostilor.

44. Studiezi din greu deobicei?

25 de ore  pe zi:>Nu chiar.Repet lectiile, dar nu tocesc.

45. Ai sacrificat vreodată ceva important pentru o persoană pe care o iubeai?

Cedez calculatorul parintilor?Dau un pix de-al meu colegilor?Dau sanse cartilor cu coperti urate?:))*snobiiiiiiism**fara ultima*

46.Ai fost vreodată sărutat/ă sub clar de lună?

Sigur.In fiecare noapte dorm cu perna.

47. Ce fel de persoană eşti?

Mai ciudata decat par.Si vioaie*iuhui**insert grumpy cat  face here*

48. Te-ai gândit vreodată să omori pe cineva?

Da.I am so a madafaca criminal!

49. Ai fost vreodată gelos/geloasă?

Odata?

50. Cum poţi dovedi dragostea ce o porţi cuiva?

Parintii stiu ca ii iubesc.

51. Ai anumite amintiri ce ai vrea să le uiţi?

Da.Dar imi placeca-s acolo.Ma intaresc.

52. Ai fost vreodată rănit/ă în aşa fel încât nu puteai să exprimi în cuvinte ceea ce simţeai?

Da.De multe ori.

53. Inima îţi este frântă?

Stai sa verific…

54. Cine este prima persoană la care te gândeşti când auzi cuvântul ”dragoste”?

Ma gandesc o pana=)))

55. Crezi că toata durerea merită?

Tresa vina si partea buna.

56. Crezi în vorba: ” Dacă este menit să fie, va fi.”?

Atunci unde e 10 meu la chimie?

57. Cu cine ai vrea să te căsătoreşti?

Barbat sa fie.Sa vedem cine o sa ma mai obsedeze mai incolo.

58. Crezi în destin?

Aha.Poate.nu.Nustiu.

59. Te-ai gândit vreodată că ţi-ai găsit deja sufletul pereche?

Fraiera de mine da.

60. Crezi că prima dragoste nu moare niciodată?

Schilap-duli-para-pa-pap nu stiu.Vedem

61. Te-ai simţit vreodată că nu eşti folositor nimănui?

Din nou.Odata?

62. Ai dormi singur sau mai degrabă cu cineva anume?

Cu cineva.Sa ma incolceeeeesc.

63. Ai sărutat pe cineva în ultimele 5 zile?

Deja incep sa ma enervez.

64. Consideri că vârsta contează într-o relaţie?

Cred ca cineva o face intentionat.

65. Devii geloasă/gelos destul de uşor

Cam da.Urasc asta.De ce nu sunt nesimtitaaaaaaaaa?

66. Îţi place să fii sărutat/ă / să săruţi în public?

Pe bune?

67. Ce înălţime ai?

Bun sa inceapa rasetele…..1….46.da.1,46.:D.SI nu stiu de ce, dar imi place.

68. Te consideri gras/grasă?

Nu neaparat grasa.Putin cu bultica.

69. Ce limbă ai vrea să înveţi?

bun/.La perfectie engleza si franceva.Apoi sa vine Spaniola,Italiana si poate si germana.

70. Ce moment din 2012 îţi va rămâne veşnic întipărit în minte? De ce? Dar din 2011?

Mini tabara cun colegii pe celalalt mal al Dunarii la cort.Aia da.

71. Te consideri o persoană cu o putere emoţională mare?

Ou dah B-)* nu cred ca e de bine*

72. Care este semnul tău zodiacal? Crezi că te reprezintă?

Leu…bla bla lider,bla bla sef.Bla.

73. Cum ai vrea să mori?

In timp ce sunt tinuta in brate.

74. Ce te irită cel mai mult?

ca oamenii nu inteleg ce inseman sa citesti si zic ca e ‘boring’

75. Ce vârstă are ultima persoană ce te-a sărutat?

Dutemadeaici.

76. Ai vrea să-ţi faci vreun tatuaj? Ce ar însemna el?

Sigla de la divergent undeva mic pe mana,ori Ca xhange(in franceza) pe incheietura,sau ‘radioactive’ sau ‘ready’,sau ‘stay’,sau ‘young’ sau un mic pistol,sau ‘young&beautifull’ sau sau sau….

77. Consideri că poţi avea o relaţie de prietenie cu vreun fost/fosta?

MA OMORATI!

78. Eşti într-o cameră încuiată cu fostul pe care l-ai iubit cel mai mult şi niciunul dintre voi nu are cheia. Ce ai face?

Sparg usa cu capul lui.DACA AR EXISTA.

79. Ai parul lung sau scurt? Ai vrea să ai contrariul?

Mediu:)))Defapt nu stiu ce as vrea.Le vreau pe amandoua.

80. În ce circumstanţe s-a desfăşurat primul tău sărut şi la ce vârstă?

Acum…a stai.NICIODATA.

81. Ultimul tău sărut a însemnat ceva?

Va bateti joc de mine?la urmatoarea stupida intrebare despre fructuoasa mea relatie am sa ma arunc in cada cu capul in jos.

82. Ai furat vreodată bani de la un prieten?

Normal.ce om normal nu face astea*ce intrebare mai e si asta*

84. Cum crezi că ai reacţiona la înmormântarea părinţilor tăi?

Am sa rad.*DUMNEZEULE CE SE INTAMPLA CU OAMENII CARE SCRIU INTREBARILE ASTEA?*

85. Ce culoare are lenjeria intimă pe care o porţi în acest moment?

Al…ba.

86. Dacă ai afla că persoana pe care o iubeşti, dar nu te iubeşte înapoi, suferă de o boală incurbilă şi mai are câteva zile de trăit, ce ai face? I-ai mărturisi ceea ce simţi?

i-as spune ce simt.Ultima sansa.Da sunt destul de nebuna.

87. Care este numărul tău preferat?

Nu multumesc.Nu cred in chesti d-astea.

88. Dacă ai câştiga 80.000 $ ce ai face cu ei?

carti.vacante.tabere.Chestii:))

89. Dacă ai afla că mai ai câteva luni de trăit, ce ai face? Ce vise ai realiza?

As spune ce simt fata de el,as fi mai nebuna decat in general si….mda cam asta.

90. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta?

Mini tabara aia.

91. Ai vreun talent? Care este acesta?
Eh nici eu nu stiu.

92. (Pentru cei singuri): De ce eşti singur/ă, aştepţi persoana potrivită sau eşti rănit/ă?

Eu nu vad nici un print pe vreun cal alb pe aici….

93. Care sunt blogurile tale preferate de pe Blogger?

Rose books,Walking on letters si noi doi si un blog.

95. Te-aş iubi dacă….

Ai fi print pe unicorn?:))

96. Te-aş urî dacă….

Ai fi indecent,idiot  si genul de persoana ce judeca dupa aparente.*zice fata ce judeca cartile dupa coperte in majoritatea timpului*

97. Aş avea încredere în tine dacă….

Ai merita.

98. Ai fumat vreodata iarbă? Dacă nu, ai face-o?

:|Nu .Raspunsul e nu pentru ambele.:))

99. Bei alcool? Ce fel de?

Aoleu.

100. Ceea ce mă aprinde:

Discutie depsre carti?:))

101: Ceea ce ,,mă stinge”:

Apaaaaaaaa,apaa apaaaa

102: Culoarea mea preferată este…. pentru că….

galben…..humn..si nu mai stiu.E tarziu si mi-e lene.

103: Îl iubesc pentru că….

Ca sunt proasta.

104: Nu am încredere în…. pentru că….

unii pentru ca nu merita.

105: Consider că….

asta e o ditamai leapsa.

106: Eu am o părere ….. despre mine. Mi-ar place să am…..

Nu am o parere. Mi-ar placea sa am una:)))

107. Mă consider …. pentru că ….

asa cum trebuie.
Oki DUMNEZEULE.Mi-a luat 2 ore.Aoleeeu.Si acum am inceput sa folosesc omegle.e asa:o3.Ba eu ma duc ca nu mai pot:))pa!

Pixie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

