Nici nu stiu cum as fi putut sa scriu un post despre altceva .Acuma pe bune.Filmul asta m-a dat peste cap,m-a invartiti,m-a innebunit,nm-a tinut cu sufletul la gura.Deciziile se lua la secunda,si cand faceau asta cand nu o mai faceau.Stiau mereu ce tresa faca,stiau cum sa ramana in viata,stiau cum sa impresioneze,au stiut sa se apre unul pe altul,chiar daca au fost nevoiti sa minta.Nu are rost acuma sa spun ce au facut in fiecare secunda afilmului,pentru ca banuiesc ca toti v-ati uitat aseara.Nu erau o sansa pe care sa o ratezi.Si eu a trebuit sa  ma uit cu tata*care miraculos a acceptat  sa se uite*pentru ca nu mai avem televezior decat in sufragerie,cel din dormitor i l-am dat bunicii pentru ca i se stricase,dar o sa cumparam altul,bla bla.Nu asta conteaza:))Jocurile foamei a fost absolut genial.Am plans la unele momente,.Nu pot sa zic ca nu sunt sensibila,dar nu plang la filme la actiune.Dar cand a inconjurat-o pe scumpa aia de Rue cu flori am simtit ca o sa intru prin televizor sa il mai omor odata pe imputitul ala care i-a facut rau.Animale….

Oki:)))Nu am sa fac acum nu stiu ce recenzie.Vreau doar sa stit ca am adorat absolut filmul.Si imi pare rau ca nu l-am mai vazut pana acum.Ca mi-a trebuit atat.A fost spectaculos,actori capabili,efecte minunate…..Genial.L-am adorat,si am ramas asa,cu privirea in zare cand s-a treminat.Ma duc sa ma uit la trailerul de la Catching fire.In sfarsit o sa aiba sens:))=))

Pixie

