Ati vazut jocul de cucvinte?SpongeBOBsesion?A?a?Oki gata:)))Vreau sa zic,da cand cu Tumblr am o obsesie nebuneascva cu serialul asta.Deci e cam imposibil sa nu-l iubesti.E un burete,ce ridica greutati din plus,si are un melc de companie care miauna!Doamne in primul episod cand a miunat melucl ala AM Izbucnit in ras:)))=)))Pe bune acum.Si cand il vad cu sepcuta aia care ii acopera doar un  milimetru de ‘burete’:))))Dumnezeule,ce rau imi pare ca nu le-am vazut cand eram mica.Dar niciodata nu e prea tarziu!

Sau cand vin sardinele alea la restaurantul morocanosului ala:)))Deci ador sunetul pe care-l fac cand clipesc:))).e cel mai tare desen animat.Fata de astea cu oameni,care sunt seriale,nu desene animate,asta e perfect.Desi e vechi…il ador:)))

E asa de simplu,si dragut,si idiot!Are toate atuu-rile ca sa te faca sa razi:)))

Sau in episodul 2 cand aunca…ma rog’zboara scoicile’ cu un aspirator din ala,precum cel de frunze:))=)))*m-am dilit de tot*(am  murit de ras la poza asta:)))))=))si inca mai mor:)))

Si stiati ca Duminica la Protv se difuzeaza Jocurile Foamei!*Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa* Da pana acum nu l-am, vazut pentru ca am vrut sa citesc cartile,dar cum nu le am,am sa ma uit.Aaaaaaaaa.O sa fie  asaaa tare:o3.O sa ii pot intelege si eu pe oameni cand zic cad de tare e trailerul de la Catching fire si chestii.Deci deabea astept.Mai vorbim.

Pixie

