Deci probabil toata lumea stie cat de mari sunt reducerile pe Elefant.
Daca nu aflati acum.75% din cam tot.pe buneSi eu vreau sa imi comand asa
1001 de zile ce au schimbat istoria
si Jocul minciunii 2,Adevar si Provocare.
Mai stiti voi ceva care merita?Dar care sa nu fie o serie?Adica,chiar as vrea sa profit de asta,mai ales ca nu am mai comandat de mult de pe Elefant.Si reducerile chiar nu trebuie ratate.Am vazut tacere,azi dimineata,la 15 lei!Si nu,nu varianta ebook.Am verificat.*DA FAC?*Adica pe bune.Asa ceva nu poate fi ratat de eu.Si stiu ca nu am mai participat la concursul de la Libris,dar nu am fost in mood-ul potrivit.Lui meh ii fusese lene.Deci,va loooog sa ma ajutaaati!*Dedapt nu e asa urgent pe cat pare:)))*Si daca stiti ceva psihologic,sau ceva cu teste de inteligenta,dar sa fie misto!
A si minunea saptamanii.Am luat 10 la chimie.*ingerii canta,vad o scara coborand din cer,luminile se aprind,si pasarele incep sa ciripeasca,in timp ce florile infloresc*NU.POT.SA.CRED.INCA.Dar vorbim in alta postare.Va las cu Da best .macklemore
Pixie;)

