mdeci.in postul asta o sa va prezint cateva din cartile pe care vreau sa le citesc vacamnta asta.pana acuma sunt 7 sau 6 dar cu siguranta vreau sa citesc mult mai multe.

Insurgent-Veronica Roth*pe bune acum sta acolo de 50 de ani*

Triunghiul etern-Agatha Christie*mi-e dor de stilul ei*

Puntea Pisicilor-Hermann si nu-mai-stiu-cum

Mandrie si prejudecata-Jane Austen*sa vad ce e de ea*

The best girl-Emma…Harison?*tresa o termin*

Anna si sarutul frantuzesc-Perkins*can’t wait*

Panaza de paianjen-cella serghii*desi nu prea cred ca o sa am rabdarea*

Astea sunt pana acum.Stiu multi clasici.dar am sa mai strecor si altele.Va mai anunt.A si vacanta asta nu prea am sa postez pentru ca ma duc la verisoara mea.Unde nu prea stau la calculator.Asa ca….Solly:(dar cand am sa ajung acasa va pun la curent!

Voi ce carti vreti sa cititi vacanta asta?

Pixie

 

