Doamne a fost genial.PE bune.iubesc scoala altfel

Azi am facut un fel de excursie prin oras.Noi trebuia sa cautam prin instituii si centre turistice nu’s ce informatii,si sa la scriem pe o foaie,pe care mai tarziu trebuia sa o predam,iar cine completa cel mai corect si multe casute castiga.Nu stiu ce.Cre’ca nimica.Dar misto mai e.

Am alergat prin centru,ne-am enervat,am ras de am murit,a fost geni-aaal.Sa nu mai zci ca am mers pe jos acasa.Si am facut farse,si ne-am tavalit in iarba.Cre’ca am sa pun si o poza cand o sa mi le trimita una dintre prietenele mele.Cu caramida mea preistorica nici macar nu poti sa inregistrezi :\.

Si e asa freaking calumea afara:o3!Am stat pana acuma,si am avut probabil cel mai ciudat joc.Deci ne dadeam in leagan:))))*deja mor de ras* si uan dintre noi tinea intr-un bat…:))))o sticla si noi ne chinuiam cu piciorul sa o dam jos:)))Doamne si tipam si radeam acolo de orice cuvamnt il ziceam.Tot e mai amuzant cand te chinui:))))))))Pe bune…stiu ca suna ciudat dar:)))

Asam.:)))))))))cam atata ar fi.A fost genial azi.Iubesc enoooooorm primavara!Ce ma bucur ca e aici!sa nu mai zic ca tresa ajunga si Anna si sarutul frantuzesc!Te iubesc lume!:))

Pixie

