ca cea mai buna prietena a ta este defapt un strain.Ca nu mai stii nimic despre ea .Ca nu te mai baga in seama.Ca si nici tie nu iti mai pasa de ea,sau ce dumnezeului se mai intampla in viata ei.E un sentiment ciudat,amestecat cu usurare si durere.Ca ai pierdut atatea intr-un timp asa de luxe kills. | via Tumblrscurt.Practic nu a fost asa scurt.Demult am inceput sa racim relatia.Ghiciti din cauza a ce?Nu pe bune incercati sa ghiciti!Nea lasa va zic.Baiat.Si numai zic altceva.

Gazda e super tare.La inceput o citeam mai mult obligata de constiinta,dar acum o ador.Nu pot sa zic ca ‘Aoleu,vaiiii  nu o mai poyt lasa din mana’ sau ceva.Mai ales ca scrie asa de mult,si parca ma ingorzeste ideea ca are 700 de pagini.Dar credeti-ma.E totul diferita de Twiligjt.E mult mai avansata.Mult mai misto.Si sunt super fana twilight.Dar cartea asta e G.E.N.I.A.LA.Daca nu o suportati de Stephanie,sau seria twilight,si credeti ca autoarea a copiat povestea sau ceva citit Gazda.Sa imi ziceti mie de unde a putut copia asa ceva.Aoleu GENIAL!Pe bune.

Asam.HOLY VACANTA!Doamne stiu ca acuma este ‘saptamana altfel’ defapt,dar pe bune,cine face ceva calumea saptamana asta?Venim imbracati cum vrem,mai mult stam,vorbim cat vrem,facem mai ce vrem…Wtf daca asta e scoala…Nu ma deranjeaza.Dar nu mi-ar displacut in locul chestiei asteia sa primesc o saptamana de vacanta.E bine ca nu avem teme.Holy fara teme!Iti dai seama.Fara texte lungi de 2 pagini de analizat cuvant cu cuvant!Halelujiah!

Sa nu mai zic ca maine -poimaine tresa imi ajunga Anna si sarutul frantuzesc,prima mea carte de la epica.Se freaking happy!;o3 Deabea astept sa o ating,sa o miros!!Ador cartile paperback!Nu stiu de ce!Dar=P~.Si vreau sa imi precomand Circul Noptii,pentru ca nu se poate!Suna prea ∞ to infinity and beyond. | via Tumblrgeniiiiiiala!

Si cred ca imi cumpar si probabilitatea statistica….pe asta o vreau de un an !Oki juma…Oki 4 luni!:)))Voi ce ziceti?Ati citit-o ?

Acum tot ce mai sper este ca de acum incolo sa FIE primavara CALUMEA!Azi a fost destul de bine afara,si chiar nu am supar daca si urmatoarele saptamani vor fi la fel.

P.s: MOR FARA PLL!:((Pana in iunie mor.Si da.Am terminat serialul,dar inca nu va zic ni’ca.

P.p.s:Am Tumblr.Si e .Osam.Desigur am reblogat numai chestii cu Pll dar…:))Uite aici click http://fawnpixie.tumblr.com/              

P.P.P.S::))Dati click aicisa http://walking-on-letters.blogspot.ro/2013/03/concursul-primaverii.html    daca vreti sa participati la un concusr genial si aici http://walking-on-letters.blogspot.ro/2013/03/sange-albastru-bal-mascat-revelatii.html pentru Sange albastru 4;)

Si dati-mi si linkurile de la conturile voastre…sa vad ce mai rebloguieste blogosfera!

Pixie

Pixie

