This is bad.very bad.I mean not that kind of bad.It is like…..boring,frustrating.You know.(1) girly | Tumblr

La mine in oras ninge.Si nu asa un fulg la 2 metri,lent,sau mai stiu ce.E ca si cand Dumnezeu ne saruieste din plin,si nu se mai satura.Dumnezeule SPERAM si eu ca am sa pot purta si eu fusta,odata in viata,pentru ca inainte uram sa port fuste.Si nici acum nu pot sa zic ca sunt innebunita,dar vreau sa vad cum imi sta.Mai ales ca merg cu fust la scoalaDE BUNAVOIE.Asta ar trebuii sa o insemneze cineva undeva.

Pur si simplu nu mai pot.Iarna e cald si flioscaeala peste tot.dar nu destul de cald incat sa iti pui fusta bineinteles.Iar acum primavara,la sfarsitul lui martie,ninge ca naiba.WTF is wrong with you winter?

La voi ninge?probabil ca da.,Dar stii ce ma enerveaza si mai mult,Ca bucurestenii stau acasa.Vreau si eu acasa.Nu vrea chimie,nu vreau tehno,a si azi mai avem si sport.Iar sala Wonderl4nd | via Facebooknoastra este mai mica decat o sala de clasa.Si o sa puta acolo…si mai avem si o masa de pinpong acolo care ocupa ditamai spatiul.Clar.Cineva acolo sus ma uraste.O sa puta:((

Asa.Am cam lasat la o parte wattpadul.Dar imi pare rau.Totusi nu pot sa promit cine stie ce revenire uimitoare.Nu pot sa zic ca nu am timp.Ok nu prea am.Dar nici chef nu am.Si cand o sa am o idee brilianta am sa ma intorc.

ProfiilikuvatPretty little liars.OMFGOMFGOMFGOMFG.Deci daca nu te-ai uitat pana acum atunci nu stiu de ce nu o faci.Tresa ai vreo problema.E absolut genial.Sunt la ultimele episoade din sezonul 3,si suint asa freaking curioasa.Stiu ca ziceam ca nu o sa ma uit la ultimul episod inainte sa citecs cartea,dar sorry.Nu pot astepta in halul asta.Sunt om!Doamne si daca ar fi sa ma apuc acuma sa va povestesc….dar lasa.Am sa fac alta data un post legat de asta.Cred ca ar trebuii sa mai scriu si eu niste recenzii.Am sa fac un pol unde veti putea vota;)A si nu uitati de concuuurs https://dreambookslovers.wordpress.com/2013/03/02/neatenta-mini-concurs-swag/ mai sunt cateva zile.

Asam.Cred ca asta a fost tot.A si citesc Gazda.E ciudata.Dar omfg tare.Huh chiar imi pare rau ca nu am mai postat.Dar nu stiam despre ce.Asa ca acuma am postat despre tot ca nu am mai postat demult*ghiveeeeci*.A si am luat un 10 la mate.Unul adevarat.Now i can be the queen of the world=P~

(isn’t toby yhe sexiest man alive?!?!?)

Pixie 

