Pur si simplu.Incearca sa imi zici acum rapid,fara sa te uiti in biblioteca cate sigle Leda colorate cu negru ai?Sau un detaliu de pe geanta ta.Sau un pistrui de pe fata ta.Sau o alunita de pe mana.Daca ai inchide ochii si ai incerca sa le gasesti nu ai reusii,desi crezi ca stii unde sunt.Suntem asa de neatenti al detalii,si la tot ce ste in jurul nostru incat pierdem legatura cu timpul,si il lasam sa zboare,sa plece,si sa ne faca sa ne simtim si mai nestiutori decat eram acum cateva secunde.

Apropiete de o oglinda si incepe sa iti primevsti fata.Ai sa vezi fiecare fir de spranceana crescut ciudat,fiecare punctulet mai negru,fiecare pistrui jucaus.Ai sa iti vezi buzele mai mari,mai colorate,si daca te retragi ai sa iti vezi chipul.Pentru o secunda nu ai sa il recunosti.Eu nu l-am recunoscut.A fost ciudat,sa iti dai seama ca poti identifica ataatea fete din multmie,cu greutate poate,dar nu esti in stare sa iti conturezi propiul chip fara o oglinda.

Nu stiu…mi s-a parut o chestie interesanta si vroiam sa vi-o arat.

FacebookAsa.Azi am ajut Olimpiada la biologie.Deci de acum incolo nu mai imi place biologie,si nimic legat de ea.Absolut.de ce?Pentru ca de fiecare data cand vad o carte sau un caiet…ceva legat de bo imi vine sa plang.Azi am luat doar 40 de puncte din 100.Imi venea sa mor,mai ales ca mama era la usa si a auzit punctajul.Si simteam ca am dezamagit-o.Si nici nu vreau sa o vad pe profesoara.Simt ca am facut-o de rusine si ca m-a uraste.Forever.Sunt un dezastru ambulant.Si tati m-a certat ca ma inscriu la toate alea dar nu reusesc sa fac bine mai la nici una.Si e adevarat.Chiar imi doream sa reusesc ceva.Chiar am invatat,dar nu ma crede nimeni acum,daca e sa le zic punctajul.Ma simt atat de naspa,si de josnica.toata lumea cred ca gandeste ca sunt o prostanaca8-|.Deci cam asa a fost.PE langa faptul ca unul din spatele meu a mers de 5 ori la toaleta.IN TIMPUL OLIMPIADEI.Doamne era asa de enrvant’-Doaammmna po’sa merg la toaleta?’Oh damn.

Primavara.

Va vine sa credeti ca este aici.Adica pe bune,aici,insfarsit.Vineri a fost asaaa frumoooos.Adica inafara de vesnica simfonia’-Zambilute aveeeem,zambilute doi le sinzeci,zambilute parf’mate….Zambiluteee’Si oda–‘Ghiocei proaspeti(da proaspeti) aveem!Ghicoceeeei…’ a fost foarte tare.Am primit si eu odata o floare de la un baiat(lalea)ADOR LALELELE .Doamne inca o mai am in camera si inca nu s-aTumblr_mj1p4szml61rpiz00o1_500_large pleositit.E asa scumpa si ododod<3Sta dreapta si e putin ciufulita…adica are petalele crestate ciudat….si e creata asaaaa….:3 o ador!Si am sa o usuc cand se ofileste si am sa o pastrez forever.Nu nu e de la Patch-ul meu care nici macar nu stie ca exist,e de la altcineva.Si nu,nu inseamna decat un simbol al primaverii.Pe bune:).Dar e asaaa scumpa(laleaua/:)

Phuai inca nu am resuit sa postez recenzii la Micutele Mincinoase…Mai mai chiar tresa imi fac timp.Dar nu stiu cand caci tata vrea ca de acum incolo Duminica sa fie zii de teme.Desi mi-am facut de azi temele la mate tati nu vrea sa ma lase si pe mine sa ma distrez putin..nooo temetemeteme.Deci nu stiu daca intru maine.Pentru ca as vrea sa si ies afara …deci…Va trebuii sa mai asteptati.Chiar imi pare rau ca nu am mai scris….Dar pur si simplu nu stiu despre ce.Mereu imi vin idei cand mi se termina tura la calculator,si le uit pana ziua urmatoare.Cred ca tresa incep sa mi le notez….In fine.

Multumesc mult daca ai citit tot postzillu asta.Si iti multumesc printr-un Mini concurs.Jos imi lasati un comentariu cu rapsunsul la intrebarea – Ce fel de lalea am primit:3?(ca sa demonstrati ca ati citit)

UPDATE:Pentru ca sunt aiurita…Acum ca este si un comentariu jos si nu po’ sa schimb intrebarea pentru ca v-ati prinde….vreau sa imi ziceti cum am zis eu ca arata laleaua aia.Am zis eu ceva pe acolo,o descriere mai ciudata:))

In comentariu mai lasati si mailul sau site-ul prin care ma urmariti.Simplu nu?

Premiul consta intr-un pachet de swaguri surpriza.Dar credeti-ma ca nu sunt naspa.Poate la fac o poza si o sa vi le arat.Tin concusrul daca se inscriu minim 8.8 martie si de-aia:)

Tine pana pe 31 Martie

Ah primul meu concurs=P~A  am sa il fac cu biletele.E ok asa?

Sa aveti o primavara frumoasa si plina de ce vreti voi;)!

Pixie

