Stiu ca v-am zis asta de o mie de ori si propabil nu vreti sa o mai auziti inca o data dar pur si simplu.Este cel mai tare serial pe care l-am vazut,il vad si am sa il vad vreodata.Stiu ca poate unii dintre voi nu credeti sau simtiti asta dar chiar simt nevoie sa zic cuiva asta.Am ajuns la episodul 19 din primul sezon dar saptamana asta vreau neaparat sa il dau gata,pentru ca deabea astept sa vad ce se intampla in ep 22.Stiti voi e ultimul episod de sezon si acolo sta cea mai mare parte din tensiune.Vo nu sunteti curiosi^^.Eu mooor aici.M-0ai ales ca acum *SSPOILERSPOILERSPOILER* hana l-a vazut pe Noel Kahn scriind pe geamul masini lui Ezra ‘I see you ‘ in timo ce Aria era inauntru cu Ezra.Si deci fetele cred ca Noel Kahn e A.Dar eu nu o cred.Deobicei cand o carte si sau un film iti dau o informatie ce te ajuta se rezolvi un mister,informatia este data special ca tu sa crezi ca ai rezolvat cazul,sa fii sigur pe tine si dupaia cand da vestea cea adevarata tu sa fii cu gura cascata.Dar nu inghit eu perisoara asta..Nonono…

Iup-tiudu am ajuns la episodul 20..Inca 2 si gata!Va anunt imediat cand termin sezonul….Si am sa va zic cate de multe am sa pot despre serial fara spoilere;).

A si alaltaieri am primit al patrulea volum din Micutele Mincinoase.Si al cincilea apare si la noi in Mai.Sunt singura care nu mai poate astepta?

Pixie

