Nu cred ca am mai invat vreodata atat de mult.Pe bune acum.Fara chesti exagerate fara sa ma dau mare sau mai stiu eu ce.Aseara de la 8 jpana la doispe am stat si am invatat la fizica ca o nebuan maniaca.Daca ma intrebi acum ceva,orice de la  Echilibrul de translatie pana la lectia deA1tyu-kcyaaaxfy_large zii stiu sa ti-o zic pana ca si pe o poezie.Le-am repetat de atatea ori incat credeam ca nu se ma termina.Si m-am sculat la 8 si am invat si azi pana acum.Trebuie sa iau zecele ala motherfucker.IMI TREBUIEEEEEEEEEEE.Nu o sa ma omoare pe mine niste parghii si niste scripeti..Nono babe.

Si e asa de bine cand stiu ca stiu lectile.Si mi-e groaza cand ma gandesc ca probabil de acum incolo numai asa trebuie sa invat pentru mai toate obiectele:(Nu imi place la scoala:(

Ok s-a dus si postul asta.Oricum numai asta trebuie sa va zic,pentru ca pentru mine e o mare realizare,chiar daca nu suna asa.Stiu toata materia^^.I am the king of the world:>

A si imaginea e ceva din Pll….Dar nu va zic ca stricam farmecuuul.Papa!

Pixie

