Heiiiiiii.Ce mai faceti voi micutilor?Inca mai resipirati?inca ma aveti timp liber?maa….nu creeeed.Nu pot sa zic ca eu nu am timp liber.Pentru ca in momentul asta ar fi trebuit sa invat nu sa butonez,Ar fi trenuit sa invat la fizica,obiect ep care nu il inteleg de cand am inceput clasa a -7a,si al care nu invat decat atunci cand am vreo ascultare sau mai stiu eu ce…si in pauze.Acum ar fi trenuit sa tocesc.dar stiti de ce imi este cel mai frica?Ca nu inteleg.Ca oricat de mult am sa Tumblr_miidm3gabh1rihdr3o1_500_largescriu si am sa citesc si am sa scriu iar nu am sa intelg mai nimic,si am sa invat pur si simplu ca papagalul din caiet.Si o sa am o nota  naspa,si ’10’ ala pe care il visam eu in locul casutelor de la medii nu o sa ma fie decat colorat cu un minunat de 9 sau 8.STiiu ca unele persoane spun ca un 8 sau 9 e Ok,si chiar se bucura ca au note deastea,dar pur si simplu nu pot suporta ideea sa imi iasa o medie naspa.sau sa am un 7 la fizica.unde merg al concursuri.Si iau premii.:|Pardon,luam!Stiu ca nu e vina vostra si nu aveti nici o legatura cu asta,fiind doar vina mea ca acum eu ma uit la Pll inloc sa invat dar,,,,dar…DAR!e asa de misto serialul incat nu ma pot abtine:(((cei care urmaresc serialul will understand me)

A si apropo de ENGLEZA.am luat DOAR(DOARDOARDOAR) 65 de puncte.Ok sunt proasta.Din momentul asta sunt proasta.Foarte.Mega.ultra.Proasta.Credeti-ma ca stiu ca meritam mai mult.Am facut  de mai multe puncte.Asta o stiu…sunt sigura.dar asta este cand nu esti in clasa potrivita.Nu-i nimic.Ma uit eu la foaia mea de olimpiada ca profa le aduce maine.Vedem noi maine…aha!

A ce e cu titlul……Pai cand trimiti un mesaj ai grija sa il trimit cui trebuie:))Hanna In Hospital

Asa:))m-am calamat.Inafara de Pll nu mai fac nimic special.Voi?(momentan aici sunt la serial,mai exact ep 11 din primul sezon si e ca si cand au trecut 1o…e atata actiune!!!)

Mdeci…cred ca ma duc la fizica(hiehie..cica:))

Paa.Ok and do not forget to entr in ithis giveaway http://www.aldavroe.com/2013/02/paranormal-giveawayhop.html

Pixie

 

