Nu ma omorati dar trebuie sa imi impart cu cineva ganudrile:)

Deci.Din  cate imi dau eu sema nu cred ca serialul si cartile au aceiasi A.Pentru ca personajele si aspetcul lor cam difera,dar replicile nu prea.Adica fetele mereu surpind o bucata dintr-o persoana.Ori e blonda(iar in film Mona n-are cum sa fie pentru ca este satena)ori nu o vad prea bine.

In carte A ar putea fi Mona.Pentru ca nimeni nu statea cu ea cand era intr-a saptea,iar Alison si fetele isi bateau joc de ea.Un fel de tocilara.Iar acum cauta razbunare.Totusi,unde am ajuns eu acum in carte Hnna primeste un sms de la A care ii spune ca Miona face liposubtie(asa se scrie?:)Ar fi Mona in stare sa isi dea secretul afara doar pentru a nu fi banuita?Ar putea fi  Lucas.In carte deabea am ajuns la faza aia cu Lucas,dar mi se pare ceva destul de ciudat la el,mai ales dupa ce Hanna s-a trezit cu biletelul ala pe spate.

drugAr putea fii o persoana apropiata fata de Alison.Gen sora.Stiu ca are una geamana da’ nu stiu exact in ce carte o sa inceapa sa se vorbeasca despre ea.

Ar putea fi Ezra.Cine stie ce legaturi are baiatu’ cu cele intamplate si vrea sa razbune amintire lui Ali.

Ar putea si Sean.Pentru ca pur si simplu,prea perfect.Prea minunat.Prea…..Ah.

Ar putea fi Mellisa.Intra pe ascuns in camera lui Spencer.Si stie cam multe lucruri despre ea.Si o mai si uraste pe deasupra.Cat de mult ar mai fi pana le-ar ura si pe prietenele sale.Ca de….sora ei se cam da la toti prietenii ei,

Ar putea fii Maya.Desi nu prea cred.Nu stiu exact.Parca a venit prea din senin…

Si exista si desigur o varianta incerta,nesigura,aproape inexistenta ca Alison sa fie defapt in viata.Undeva…Si cea moarta sa fie doar sora ei geamana.Ce?!?!!Se poate intampla:o3

Or s-ar putea sa fie mai multe A,toate/toti semnandu-se la fel.Ar putea fi chiar fetele.Sau chiar toti de mai sus.E asa de stresant si de  minunat in acelasi timp!Imi doresc sa se mai publice carti -Asi sa continue serialul,ca sa nu dezvaluiasaca identitatea lui A,pentru ca sigur toata lumea va posta cine este.Si nu vreau asta.Asa ca Sara…da-i inainte:))

Acum ma intorc la serial pentru ca s-a incercat.ii ia vreo 20 de minute,dar dupa aia pot sa ma uit la el fara sa se intrerupa.Huh..i can’t wait^^Poate saptamana viitoare am sa fac si eu recenzii la cartulii.sa vad cum ma incadrez.

Mama ce ador intro-ul.Desi acum tot ce imi vine in minte este  Got a secret,gotta keep it……’Cause 2 can keep a secret if one of them is dead.’Este ca melodiile alea care iti plac,dar nu retii decat cateva versurii pe care le repetii apoi incontinuu.Pur si simplu e asa de calumea introducerea!E absolut cel mai tare serial!!

 

Pixie

