Aseara am visat cred ca cea mai ciudata chestie pe care am visat-o vreodata.Like..ever.

Deci.Nu prea imi aduc aminte cum a inceput,dar sa zicem ca asa a fost.Eram in sala  noastra  de sport minuscula de la scoala,si dadeam testul acela de vineri al geometrie(pana si geometria ma bantuie).Cand vine mama unei colege …stiti voi..fata care merge…la psiho(nu judec.pe bune)si imi spune mie si inca unei fete,semi-prietena cu mine sa iesim afara ca noi copiem.Si nu copiam.Ok era o incercare,dar nu a mea,a fetei,dar nu mai conteaza.Si apoi incep sa mi se roteasca cateva chestii in cap si imi dau seama ca a zis ca noi copiem,doar ca si noi sa luam 1(fata aceea a luat unu si de aia merge la….stiti voi).Si eram nervoasa.bla..bla.Nu stiu cum am ajuns apoi acasa.M-am dus la mine in camera si  eram cu varamea,care era la televizor in sufragerie.Vad ca se misca maneca unei haine din  cuier….Si din ea ies 2 pisici mici.Incep sa strig dupa tata ,dupa mama ca sa le multumesc ca mi-au laut pisici,dar ei nu-s acasa,ci la servici.

Apoi nu stiu cum ajung in America,la nu stiu ce ruda e familiei(moarta),cu mama,si inca cineva ,stiu ca pe unu il chema Alex,dar nu mai stiu cum arata sau cine erau.Ajungem langa casa ei parasita.Nu va ganditi ca e in mijlocul campului sau ceva…este in oras,langa alte case.Are o rampa,care duce la usa,dar si scari…Si am gasit cele 2 pisici mari,si 2 caini.I-am zis lu’ mama sa intram…asa ca am luat-o prin usa din spate,pentru ca aia din fata nu stiu ce avea.Mergem noi prin spate..mama intredeschide usor usa ,ca sa vada daca este cineva acolo,vreun bostchetar sau mai stiu eu ce.Dar nu-i nimeni,asa ca intram si incepem sa ne uitam.Eu mai uit prin biblioteca ei,si vad ca are carti ca si ale mele,adica aceleasi titluri,numai ca in engleza(duuh America).As fi vrut sa iau si eu ceva de acolo,amintire,ceva ,dar nooo,creierul meu nooo:)).Trecem mai departe,dupa ce termina si mama de cotrobait.Va dati seama ca era praf,erau panze de paienjeni..lumina intra difuz printre jaluzeele…Awkward.Si mai este o singura camera,in fundul casei,micuta.Dar logic,vroiam sa intram si acolo.Mama o impinge cu 2 degete(usa:)) Si ,pe un scaun mic,in fata unei oglinzi ,o fetita(asta din poza)(i know creepy) statea si se pieptana, in timp ce se ridica de pe el si venea spre noi.In secunda aia am fugit ca dracu din casa,fara sa ma uit in spate,crezand ca am sa mor.Ok si fetita era ma inocenta nu ca aici….Credeti-ma…a fost oribil.Api ne-am luat tot ce lasasem pe veranda,si am fugit spre oras,cu cainii alergand dupa noi.Si apoi le-am plans de mila celor ce spuneau ca fetita aia exista,cand nimeni nu-i credea.Si m-am treziiit:Da a fost mai rau decat suna.SI daca stau sa ma gandesc …..poate au fost 3 vise nu unul…In fine toate au fost naspa,inafara de cel cu pisi-uisi!

Multumesc  din tot sufletul meu de iubitoare de pisici daca ati citit toata asta!

Pa

Pixie

