E Vineri.Ziua cu v.Frumoasa zi cu V.Aia minunata.Si de azi incepe maratonul cititului,daca nu imi confisca mama toate cartile:))(cam imposibil;;))Vreau sa citesc 5.Si asa ca sunt in urma rau cu Facebook(ok nu chiar rau) cititul.Palavrageala deci

Nu stiu ce sa zic.fata enervanta merge la pshiolog cicca.Nu e o rusine.Si sper sa o ajute.Pe bune.(Pfich cica)Am dat testul ala la romana si am luat 9(not bad girl,bot bad).Am dat azi test al geometrie,si este singurul la care simt ca nota mea o sa fie mai mare de 7.asta e sigur.Si bien in acelasi timp.Nu prea sunt buna la geometrie sa stiti,daca inca nu v-ati prins.Deci acuma tot ce imi doresc este sa nu ma fac de rasul rasilor.pentru ca am invata,si merit,pentru ca am inteles,Bla.Olimpiade.Dupa cum stiti am trecut mai departe la tot.Din pacate si al romana.Lu eu nu ii place romana.Desigur lui eu ii plac compunerile,si chestiile cu imaginatie,dar nu am chef sa analizez o ora intraga niste propozitii fara sens,in care  este analizat acelasi pronume,cu aceleasi functii..I-am dat mamei sa citeasca Moarte Subita,caci mai am pana ma voi apuca si eu de ea.Momentan am o carte de Meg Cabot de la Biblioteca pe care deabea am incepit-o,dar weekendul asta vreau sa o dau gata…stiti voi.Maraton.Vreau sa mai citesc si Dublura….dar nu o sa am timp.Am si o petrecere,adica iesire,in fine.Dimineata sunt plecata si imi mai raman doar 2 zile si jumatate,in care nu cred ca voi resui sa termin tot ce imi propun.Si imi prpoun si carti in engleza.Deci mai bine sa o lasam mai moale.

Umniam daca ma duc acum o sa am 2 zile intregi pentru citit….

Papa!

A si

 Timeline Photos

(fac maine un post despre asta)

Pixie

 

 

