Asta fac acum.Fac din nou exercitiile din caiet pentru ca maine avem test la romana.Stiu ca probabil ziceti ca pronumele sunt usoare sai…bla bla.Dar nu mi se pare.Si va mai ganditi ca am ajuns si la faza judeteana de romana,adica da.Am ajuns.Miracoool!SI  am trecut mai departe si la engleza.Cu doar 85 de puncte.Una de la mine din clasa a,luat 94.That’s not fair!Adica..sunt mai bunca ca ea.Stiu asta.Totusi tresa ma bucur ca macar s-a inteles scrisul meu:))Nu stiu de ce mai sunt secretizate fisele.Adica cel purin fisa mea.la ce scris ciudat am e ca si cand m-as semna pe ea cu litere de tipar si apasat.Nu e nevoie sa desfaca coltisorul ca sa vada a cui e minunatia.Asa.Nu conteaza.Am trecut

Si am mai trecut si la bio.Cred ca de asta sunt cea mai mandra.Subiectele au fost foarte grele.Si mama se uita crucis la ele cand le-am adus acasa.E asaaa de bien ca am trecut.Doar eu si cu o fata am ajuns aici,la faza pe judet.Si de aici vreau sa ma fac cu o mentiune.Ma pun pe invata..de maine:))Ca am test si tresa invat neaparat.Si asa ca profa e nervoasa pe mine.De ce toata lumea se astepata sa fac de 100/140 de puncte(dupa caz)?De ce tresa fiu mereu cea mai buna?Am inteles faza cu ambitia,dar man..am si eu viata!Asa ca tot vorbim de biologie 

DACA ESTE CINEVA CARE ARE VREO CARTE DESPRE ANATOMIE PENTRU GENERALA,EXERCITII,APLICATII…NU STIU ORICE SA MA ANUNTE,SI DACA IMI PLACE SI MIE SI AM NEVOIE DE EA O CUMPAR.SAU LASATI-MI LINKURI LA PERSOANE CARE VAND,DAR PRETURILE SA NU FIE FOARTE MARI!

La biblioteca nostra nu e mai nici o carte buna de bio si am nevoie de materiale.Chiar imi place biologia.Dar nu cred ca fac ceva in viata cu ea.Prea multa frica de sange:))Ei nu e chiar frica dar stiti voi ce vreau sa zic.

Azi mi-au ajuns 2 colete,unul cu Moarte Subita(thank you God) si primele 3 volume din micutele mincinoase.Fericirea curata.Daca vedeti cat de scumpi umpii sunt..O sa muriti.Traiasca Madalina si Mythical Books…Moarte subita

[IMG]

arata PERFECT cu P mare.Deabea astept sa ma apuc de micutele mincinoase.Arata assa frumos acolo,in biblioteca.Plomit ca la fac poze!Am sa cumpar al patrulea volum in Micute in engleza,ies mai ieftin asa.Si nu voi astepta pana cand o sa publice si Leda toate volumele.O sa le cumpar in engleza.Cred ca in weekend ma apuc de ele.I just CAN’T WAIT

Oki hai ca ma intorc la pronumele astea instabile emotional.Sa se hotarasca odata!:))Pfoia urati-mi noroc.La …tot.

Si scuzati epntru postul asta alandala despre tot si in final despre nimica.ne mai citim.pa:)

Pixie

