A fost bine.Desi e luni.Nu nu nu acuma sa nu credeti ca imediat,in a doua saptamana de scoala dupa vacanta m-am indragostit iremediabil de ea,si tot ce vreau acuma este sa citesc pentru scoala si sa invat.A fost buna din alte motive.dar nu va ziiiic:>Tumblr

Ok va zic.Stiti ca am zis ca a mea clasa e departe de a fi normala.Iar astazi am reusit(aleluia0)sa storc zeama aia de tupeu din mine si sa o folosesc.Si am folosit-o bine.Si imi promit singura,ca de maine,nimic n-are sa fie la fel,si nu o sa mai fiu fata care da din cap  la orice a nimanui.Nu am sa ii mai zic ce vrea ea sa ii zic,nu am sa mai dau tema daca n-am chef si nici nu am sa ii mai zic daca ii sta bine sau nu cum s-a imbracat azi(:-@)

Da fac.Ce stupid suna.Dar pentru mine a fost asaaaa o gura de aer.Inainte nu ziceam nimanui nimic..adica ei nimic.Taceam si dadeam din cap desi in mintea meaa…hehe:>.Si azi.O da azi.blestemata zi de luni,am reusit.Si promit ca de acuma incolo,nici un fel de ‘interesanta’ din asta nu o sa imi mai stea prin fata.La  o parte.Pixie are tupeu:))

Pare a fi cel mai ciudat si fara noima post.NU IMI PASA!Vezi…Deja am inceput cu indiferenta:)).Si sper sa tina pana maine.Vreau sa arat ca pot si eu sa imi sustin punctul de vedere.You idiot:-w.(nu voi scumpiculici mei!:o3)

Asa.wierrrrd.Oricum.Acu’ ma duc sa cma informez in legatura cu profilele pentru liceu…O sa fie cam greu atata timp cat habar n-am pentru ce consum aer(inafara de citit).Mso….Pa!

Ma mai intorc maine sa va zic daca mi-am pus planul in aplicare B-)]

evrey fucking monday *Voi…cum ati supravietuit?

A si azi am primiiit:Inainte de furtuna,Triiunghiul etern,Dublura si Morti pana la apus…Si culegerea la mate.Le fac in seara asta poze si el pun dimineata!

A si da click aicisa http://mythicalbooks.blogspot.ro/2013/01/dreaming-of-books-giveaway-hop.html.E un concursel.O sa va surprinda:)

Paaaa!:3

Pixie

