• New York Times bestseller (se află pe locul 1 încă de la apariţia sa şi continuă să rămână în top la un an după publicare)
  • tradusă în 9 limbi
  • recomandată de School Library Journal
  • în curând, un film produs la Hollywood

Dacă eşti „încarcerat” la generală – sau o să fii curând –, cartea asta te-ar putea ajuta să supravieţuieşti.

Mai mult, o să te prăpădeşti de râs la fiecare pagină.

IA VEZI CUM E?

O să-ţi spun o poveste foarte tare!

 

Iată povestea absolut incredibilă despre cum eu, Rafe Khatchadorian,

  • am înfruntat-o şi am înfrânt-o pe diabolica profă supranumită Doamna Dragon,
  • mi-am vândut sufletul teroristului şcolii, şi tot eu am plătit dolar după dolar,
  • m-am luptat cu un trântor adevărat, de mai multe ori,
  • am cam pus ochii pe cea mai simpatică fată din şcoală,
  • am făcut afaceri cu suc şi-am dat faliment
  • şi i-am rănit intenţionat-din-greşeală pe toţi oamenii la care ţin.

 

Recenzie+ parerea mea

Mi se pare mult mai usor asa.Deci.Unu nu ma judecati ca am citit o asemnea carte.Uneori e bines a mai fii si copil.Defapt inca sunt copil.Unul mic si pricajit si …Sa nu intoarcem la subiect

Pentru Rafe generala e mare chestie,ca pentru toti.la ei generala incep in clasa a 6-a.Nu e tipul de baiat popular sau model,da’ e de treaba si la locul lui.Si nici nu are prea multi prieteni .Doar Leo.O sa va explic faza cu Leo mai incolo.We ♥ it

Ajungand la scoala,stia ca anul asta va fi diferit.Asa trebuia!Asa ca in timp ce plictisitoarea lor directoare le citea almanahul de reguli ,lui Leo i-a venit o idee stralucita.Pentru a se face remarcat…trebuia sa incalce toate(TOATE) regulile.Asa nici batatausii nu s-ar mai lua de el(mai vedem noi)Asa Rafe si al lui amigo creeaza Operatiunea R.A.F.E  adica

                                                       Reguli

                                                       Abolite

                                                       Fara

                                                       Ezitare

Pentru fiecareregula incalcata primea punte ce erau notate frumos de Leo intr-un caiet,unde mai si desena aventurile amicului sau.Nu era prea vorbaret.

Mai intai a fost alarma de incendiu,apoi tinuta,intarziatul la ore,etc,etc.Pentru fiecare primea puncte,si se straguia sa tina cele 3 viei pe care le avea intacte.Din baiatul cumint se transforma in baiatul….care nu e Rafe.Iar Jen,o fata din scoala ,pare sa fie  punctul lui slab.Neobisnuit.

Parinti  si profesorii devin ingrijorati,stiind totusi ca este talentat,si nu merita sa isi risipeasca astfel timpul petrecut la scoala.Atunci cand batausul scolii ii fura caietul in care avea planificata toate operatiunea.Rafe.Iar batausul ii cere cate un dolar pentru fiecare pagina,altfel il informeaza ca acestea vor ajunge unde nu trebuie.

Parerea mea:

Mi-a placut.Nu po’ sa mint.Si desenutele au fost asaaaa de dulci!<3.Nu pot sa zic ca m-a impresionat cine stie ce,dar a scos ceva zambete de pe fata mea de copil-care-citeste-la-doispe-noapte.Si nu era simplu.Mi-a placut ca nu e genu’ de poveste in care baiatu tocilar…aa adica ciudat ajunge sa se intalneasca cu desteapta satului.Sau alte chestii siropoase.Mi-a placut modul detasat de…scriere al autorului.Parca acum,dup ace am citit cartea,are alta fata.

Totusi nu mi-a placut asa mult.Nu stiu de ce.A fost …prea usor sa o citesc.Cred ca asta e.:))Le me esta wierd.

4/5

Ps:Am castigat primele volume din Micutele Mincinoase.Stiu.NuPOTSACREDASACEVA.Cred ca mi le doresc de secole.Dra mereu au fost prea scumpe.Multumesc mult  http://madalinabooks.blogspot.ro/      

Mi-e facut…Luna mai buna:)Mai ales ca e si scoala 8-|

Pixie

