Imi pare rau ca am intarziat atata cu receznia.Asa ca hai sa fie scurtuta dar la obiect.

Locuitorii din Chipping Cleghorn sint socati de anuntul aparut in gazeta locala in care se spune sec: „Este anuntata o crima care va avea loc vineri, 29 octombrie, la ora 18.30, la Little O crima anuntataPaddocks¢. E oare o gluma copilareasca? O invitatie la o petrecere-surpriza? Sau o farsa menita sa o ingrozeasca pe Letitia Blacklock, proprietara de la Little Paddock? La ora stabilita, prietenii Letitiei, adunati la resedinata acesteia, constata ca anuntul nu a fost o simpla gluma caci luminile se sting si are loc, intr-adevar, o crima… iar Miss Marple nu poate sa reziste tentatiei de a face propria investigatie, prin propriile metode.

Recenzie

Cand un anunt ciudat apare in ziar,aproape nimeni nu il considera ca pe o amenintare.Mai ales cand acesta suna astfel Este anuntata o crima care va avea loc vineri, 29 octombrie, la ora 18.30, la Little Paddocks”Nici macar persoanele ce locuiesc la ceea adresa nu se prea sperie,crezand ca este doar o farsa,ceva nevinovat.Totusi,stiind ca seara oamenii se vor strange la casa ei,crezand ca este organizata vreun fel de petrecere,se pregatesc pentru oaspeti,fara sa se ma gandeasca la consecinte.

Exact asa cum credeau,seara,aproape tot cartierul vin acasa la Letitia,pentru petrecere Kaneliainchipuita,comportandudu-se ca si cand nu ar avea un anumit motiv de a veni acolo.

Cand lumina se stinge,iar cineva intra pe usa si le striga sa ridice mainile,nimeni nu se sperie.Dar atunci cand 2 focuri de arma rasuna in incapere ,totul se schimba.

Toata lumea se sperie,fuge,incearca sa aprinda luminile.Cand insfarsit incaperea se lumineaza,pe jos sta,mort,cel care a tras cu pistolul.Sa se fi sinucis,sau era altceva la mijloc?

Membrii familiei,cat si cei ce au fost prezenti acolo, incearca sa propriile investigatii.Dar cand unul dintre politisit descop[era o usa veche si nefolosita,cu balamelele unse,cercul de suspectii se restrange,numarandu-i doar pe cei ce au fost in seara atentatului de fata.Nu avea cum sa fie cineva din afara.Atunci cine era criminalul ce a vrut sa o omoare pe Letitia?A fost Mitzi,cea speriata de politisit,si singura ce a prevestit atacul,luand anuntul in serios?Sa fi fost buna prietena a Letitiei,Dora?Ea este singura ce ne putea spune.Deoarece ea se afla langa usa,fara a fi orbita de lanterna pe care o flutura prin incapere barbatul,acm mort.ea a putu vede pe toata lumea din locul in care era.Excluzandu-l pe criminal.Dora era cheia…pana cand.Jane Marple este singura ce poate rezolva cazul.

Parerea mea

La inceput credeam ca zabaugu’ care a intrat atunci pe usa era faptasul.Dar,desigur,era o carte de Agatha ,si na,nu putea fi totul atat de simplu precum pare.Apoi lucrurile au inceput ,incet,icnet sa se lege.La inceput am suspectat mai multe persoane,pentru ca asa dorea autoarea,inducandu-ma in eroare.mai mereu.

Dar cand unul dintre invitati si-a dat sema de ceva,cum ca barbatul nu putea tine lanterna,pistolul si usa in acelasi timp,atunci mi-am dat sema ca acest caz era mai imbarligat decat crezusem eu.

Ce  mi-a palcut.

Dezondamantul.Nu m-as fi asteptat caacea persoanasa fie  criminaul.In nicun caz.Si acum daca ma uit inapoi imi dau seama ca prostita am fost.Dar asa ma face sa ma simt fiecare carte de Agatha.Aproape fiecare.

Personajele se pricepeau bine la ascuns.Bune actriteTwitter

Sfasritul carti a fost genial.Pe bune.Efectiv nu aveti cum sa va dati seama.Poate va dati seama de crimnial.Dar sunt niste chestii acolo….

Cum mureau toti unul dupa unul.Avea un plan foarte bun.Si nimeni nu isi dadea seama.Ce sacrificii tresa faci pentru ca faptasul sa ramana ascuns.

Ce nu mi-a placut.

Acum sa imi chinui creierul sa vad daca gasesc ceva ce nu mi-a placut…Nup.Totul mi-a placut.Si eu sunt destul de critica:))

Va recomand cartea asta suta-n mie.Merita.Si daca vreti sa o cumparati ieftin,uitati aici un link catre cineva care o vinde.http://nervidetoamna.blogspot.ro/2013/01/se-vand.html

Voi ati citit-o?Ati vrea sa o cititi?

Pixie

