Ce e cu mine de fac atatea recenzii in ultimul timp?Nu stiu.Dar cum maine este  ziua aceea,cand incepem scoala,m-am hotarat sa folosesc timpul ramas.

„Chiar si la hotelul Bertram, se gandi Miss Marple, se pot intampla lucruri interesante…” Jane Marple este in vacanta, si sta la un luxos hotel din Piccadilly. Judecand dupa grandoarea camerelor si serviciul impecabil, se pare ca nimic rau nu se poate intampla la hotelul Bertram? insa Miss Marple nu este convinsa de acest lucru, chiar daca nici macar ea nu poate prevedea lantul de evenimente violente care se va declansa foarte curand… Romanul a primit cronici extrem de favorabile, singura plangere fiind ca autoarea nu a oferit suficiente indicii pentru a da cititorilor o sansa sa solutioneze crima inaintea politiei sau a lui Miss Marple.

Recenzie.

Ce sa faci cand totul este perfect?Pana si Jane Marple se minuneaza la vederea hotelului,care arata exact ca si acum 40 de ani.

Pana si oamenii,tot.Totusi epntru jane ,totul este mult prea perfect.Ca orice batranica, sta de vorba,si trage cu urechea.Asa ajunge sa fie unul dintre martorii disparitiei Parintelui.Il vede la 3 noaptea cum coboara scarile hotelului.Dupa munca grea,si investigatii,apare si bietul preot,spunandu-le povestea servita de cei ce avusesera grija de el,precum ca l-a lovit o masina.Dar el isi aminteste apoi ca In my meadow par Mam'zelle Pouppe la miezul noptii venise in hotel, apoi totul este in ceata.Pentru a reconstitui faptele,politistii il pun pe preot sa coboare scarile.Atunci Jane isi da seama ca preotul nu era aceiasi persoana care coborase scarile cu cateva zile in urma.Atunci…?

Nu peste mult timp este comisa o crima.Intr-o noapte cetoasa,Elvira este atacata exact langa intrarea in hotel,paznicul aparand-o,murind mai apoi.Din cauza cetii cel ce comise crima nu putea fi indentificat,dar Jane are niste idei.

Dupa multe declaratii,false,ciudate,exagerate,Jane isi da seama care este faptasul.

Parerea mea

Sincer.Nu prea mi-a placut.Faza cu disparutul preotului a fost ceva…Misterul intre Elvira,si mama Hotel Eden, Rome | Luxury Accommodation | 5 star hotel | Photos and Videosei care nu o accepta,dar acre in ultima vreme se apropiase de ea a fost captivant.Dar dezvaluirea criminalului nu a fost atat de..Wow.Pentru ca inainte,chiar daupa ce am aflat ca se comise o crima,m-am gandit la aceea persoana.Chiar mult.Prin ciudate procedee autoarea a incercat sa mascheze acest lucru,si poate a resuit,dar ma gandeam ca in spate e ceva mai imbarligat.Mai special.

Nu stiu,cred ca a meritat sa citesc cartea.Mi-am placut totusi,dar nu pot zice ca am iubit-o.

3/5

Nu stiu daca sa o recomand.Hei nu a fost asa de naspa,dar pe mine nu m-a uimit asa cum au facut celelalte carti citite,scrise de Agatha .Deci cartea asta probabil  este prin cele mai ‘nestralucite’ ale Agathei.Fiecare autor mai are d-astea.

Ati citt-o?Voua v-a placut?sau v-a dezamagit?

(Incep sa imi placa din ce in ce mai mult cartile cu Jane Marple)

Pixie

